Održan prvi krug edukativnih radionica za projekt IQM Destination LIKA

Radionice su održane na četiri lokacije i to u Rakovici, Gospiću, Otočcu te u Karlobagu

Izvor i foto:  Lika Destination

Klaster Lika Destination u suradnji s Nacionalnim parkom Plitvička jezera i tvrtkom Fell IQM održao je prvi krug edukativnih radionica u sklopu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u Lika destinaciji (IQM Destination LIKA).
Od 11. do 14. veljače održane su četiri radionice na kojoj je prisustvovalo 100-tinjak dionika iz Lika destinacije. Radionice su održane na četiri lokacije i to u Rakovici, Gospiću, Otočcu te u Karlobagu.

Na tim radionicama svi zainteresirani potencijalni partneri mogli su saznati detalje o cilju i svrsi IQM projekta, njihovim zadacima tijekom sudjelovanja na projektu kao i krajnjim rezultatima koji se provođenjem projekta žele postići. Gospođa Đurđica Šimičić, direktorica tvrtke Feel IQM, naglasila je kako „unapređenjem kvalitete, praćenjem trendova u turizmu sa poštivanjem autohtonih vrijednosti Lika destinacije želimo postići sinergijski efekt umrežavanja i poticanje partnera u destinaciji na izvrsnost u poslovanju. Prihvaćanje IQM Destination Lika standarda kvalitete od strane stanovnika i partnera potvrđuje potrebu za novim iskorakom u turizmu Lika destinacije“.

Sljedeći korak projekta su individualne posjete stručnjaka svim prijavljenim partnerima i razgovor o mogućnostima te savjeti kako potaknuti izvrsnost i uravnoteženost pojedinačnog objekta u svrhu poboljšanja izvrsnosti i kvalitete kompletne Lika destinacije. Nakon posjeta slijedi korak potpisivanja ugovora sa svima koji zadovoljavaju osnovne kriterije projekta (prije svega kvalitetu u poslovanju ispunjenu minimalno 80%).

Kroz ovaj projekt uspostavit će se mjerljivi sustav razine kvalitete usluga u destinaciji, pri čemu će se kroz individualnu edukaciju samih dionika podići sadašnja razina kvalitete u destinaciji, čime će Lika destinacija postati prepoznatljiva na turističkom tržištu. Implementacijom ovog projekta unaprijedit će se ujednačenost kvalitete usluge i ponude.