Konkurentan identitet

Podnaslov: Novo upravljanje markama država, gradova i regija

Autor: Simon Anholt
Cijena:150 kuna
Narudžba: vijesti@turizmoteka.hr

Iz sadržaja:
Što je konkurentan identitet/ Teorija konkurentnog identiteta/ Razumijevanje nacionalnog imidža/ Planiranje konkurentnog identiteta/ Provedba konkurentnog identiteta/ Konkurentan identitet i razvoj
O knjizi i autoru:
Simon Anholt vodeći je stručnjak za upravljanje nacionalnim identitetom i ugledom. On je savjetnik britanske vlade za javnu diplomaciju te je savjetovao vlade Nizozemske, Ja¬majke, Tanzanije, Južne Koreje, Švedske, Bocvane, Njemačke, baltičkih zemalja, Butana, Ekvadora, Novog Zelanda, Švicarske i Slovenije, kao i organizacija poput Ujedinjenih naroda, Svjetskog gospodarskog foruma i Svjetske banke. Zastupnik je u Europskom kulturnom parlamentu i osnivač i urednik časopisa Place Branding and Public Diplomacy. Napisao je, među ostalim, djela Another One Bites the Grass, Brand New Justice (koja se bavi ulogom marki u gospodarskom razvoju) i Brand America (koje opisuje uspon i pad ugleda SAD-a). Jedan je od autora djela Beyond Branding, izdanja časopisa The Economist Brands and Branding, Heritage and Identitey and Destination Marketing. Utemeljitelj je Anholtovog Indeksa marki država i Indeksa marki gradova.
‘Otkad je Simon Anholt osmislio izraz "stvaranje marki država" 1996. godine, sve je više zani¬manja za ideju da zemlje, gradovi i regije mogu razviti i upravljati imidžem svoje marke. No dosad nije bilo puno vodstva i suglasnosti o načinu na koji se tehnike upravljanja komercijalnim markama mogu primijeniti na mjesta. U ovoj impresivnoj novoj knjizi, Simon Anholt po prvi put govori o svojim saznanjima i iskustvu u tom području te detaljno opisuje kako zemlje, gradovi i regije mogu graditi i održati svoj konkurentan identitet.' "PALGRAVE MACMILLAN" 2007.
"Knjiga koju držite u ruci nedvojbeno je jedan od najboljih priručnika za razumijevanje moći imidža suvremenih država, naroda, gradova i regija. Simon Anholt, vodeći europski autoritet na tom području, u ovoj je knjizi na jednostavan, razumljiv i slikovit način uspio približiti prilično kompleksne odnose u kojima se isprepleću tržišta, mediji, proizvođači, politika, ulagači, kultura, sport, turizam, marketing, potrošači..."
dr.sc. BOŽO SKOKO, recenzent hrvatskog izdanja