Turistička zajednica grada Rovinja-Rovigno integralnim upravljanjem kvalitetom postavlja nove standarde u upravljanju destinacijom
Integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji, IQM Destination Rovinj-Rovigno
Izvor i foto: Turizmoteka/TZG Rovinj
Turistička zajednica grada Rovinja-Rovigno uspješno provodi integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji, IQM Destination Rovinj-Rovigno i to već drugu godinu zaredom.
U protekloj je godini prikupljeno 43.500 mišljenja gostiju o uslugama i proizvodima u Rovinju na temelju uzoraka od 170 dionika, među kojima su hoteli, kampovi, privatni smještaj, restorani, javna infrastruktura (plaže, parkinzi i slično) te atrakcije (Zlatni rt, starogradska jezgra, Ekomuzej Kuća o batani, crkva sv. Eufemije…) u Rovinju. Ukupna ocjena zadovoljstva u prošloj godini iznosila je visokih 90/100.
I ove je godine zadovoljstvo gostiju kvalitetom usluge i ponudom u Rovinju izuzetno visoko. Na temelju više od 13.000 recenzija, dobivene su sljedeće ocjene:
• Restorani na osnovi 250 recenzija: 90,56/100
• Atrakcije na osnovi 350 recenzija: 94,3/100
• Hoteli na osnovi 7800 recenzija: 93,4/100
• Kampovi na osnovi 1440 recenzija: 88,2/100
• Privatni smještaj na osnovi 936 recenzija: 91,6/100
• Plaže na osnovi 60 recenzija: 90,88/100.
Važno je naglasiti da je ukupno zadovoljstvo gostiju boravkom u Rovinju ove godine (u prvih 5 mjeseci) ocijenjeno visokom ocjenom od 92,3/100. Rezultat pokazuje da dionici svojim radom, kvalitetom, praćenjem tržišnih trendova i jačanjem konkurentnosti pridonose rezultatu visokog zadovoljstva gostiju.
Budući da su rezultati mjerenja kvalitete vrlo dobri, pozivaju se svi dionici turizma grada da se aktivno uključe u projekt integralnog upravljanja kvalitetom IQM Destination Rovinj-Rovigno. Prijavom u projekt bez financijske naknade svaki dionik ima mogućnost primati (dnevno/tjedno/mjesečno) vlastite izvještaje o kvaliteti i online reputaciji te uspoređivati vlastitu kvalitetu s ukupnom kvalitetom Rovinja, a sve u zajedničkom cilju poboljšanja izvrsnosti destinacije. Javni poziv te pristupnica za uključenje u projekt IQM Destination Rovinj-Rovigno dostupan je na sljedećoj poveznici: Javni poziv za uključenje u projekt IQM Destination Rovinj-Rovigno (Integralno upravljanje kvalitetom).
Uvođenjem integralnog upravljanja kvalitetom i redovitim mjerenjem vlastite kvalitete, Rovinj, kao višegodišnji šampion hrvatskog turizma, još jednom pokazuje da je lider u upravljanju destinacijom.