U Europi se pokreće novi hotelski brand IHG-a

Višestruki razvojni sporazum s tvrtkom GS Star, u idućih pet godina omogućit će otvaranje 15 avid® hotela u Njemačkoj

Izvor: Turizmteka                 Foto: ihgplc.com

IHG ® (InterContinental Hotels Group), jedna od vodećih svjetskih hotelskih tvrtki, najavila je višestruki razvojni sporazum (MDA) s postojećim partnerom GS Star GmbH (GS Star) kako bi otvorili 15 avid ® hotela na njemačkom tržištu.

Time se otvara put novom najsuvremenijem svjetskom brendu IHG-a, u Europi po prvi put.
Njemačka je prioritetno tržište za IHG sa 122 hotela /već otvorena ili u razvojnom planu/. Snažan zamah rasta od 50 novih potpisanih ugovora od 2015. godine na ovamo, povećalo je prisutnost IHG-a u Njemačkoj, posebno s markama Holiday Inn® i Holiday Express®.

IHG također stvara šire mogućnosti za rast u butik i luksuznom segmentu s prvom markom za hotele i restorane Kimpton®, kao i udvostručenje broja hotela Indigo® / tri nova otvaraju se do 2020. godine/.