Iberostar: novi brand(marka), nova ulaganja

U iduće tri godine uložiti će 700 milijuna eura u svoje hotele

 

Izvor i foto: Turizmoteka/ Iberostar

Španjolski lanac hotela Iberostar u 2018. kreće s novim imidžem i sloganom „Let It Shine”. Prema potpredsjednici te kompanije Sabini Fluxa ta hotelska kompanija, koja je u vlasništvu jedne obitelji, u posljednje tri godine uložili su oko 500 milijuna eura u renoviranje i obnovu njihovih hotela. Istodobno je najavila da će u naredne tri godine uložiti još 700 milijuna eura u svoje hotele.

"Više od pola naših hotela sada je u segmentu s pet zvjezdica", rekla je Fluxa
Osim toga, njihovih više od 100 hotela bit će ubuduće podijeljeno u tri marke, od kojih svi nose marku Iberostar: Iberostar Ocean Resorts, Iberostar City i Iberostar Heritage. Najbolji hoteli imaju dodatno "Grand" u naslovu. Najvidljivija novost kod Iberstarovih hotela su nove boje: žuta Iberostarova zvijezda sada je tirkizna, a i slovni font je drugačiji.

Kako bi s novim identitetom svoje robne marke upoznao putničke agencije, Iberostar je udvostručio marketinški proračun u 2018. godini.
Novost nije samo o novom izgledu, već i u renoviranju i novim hotelima - uključujući hotele na Kubi i u Crnoj Gori. Iduće godine, planovi su gradnja hotela na Arubi i gradskog hotela u Limi.