The Times o Rovinju kao „skrivenom dragulju“ hrvatske obale
Tijekom prvih 11 mjesec 2 posto više Britanaca
Da je Hrvatska na britanskom tržištu prepoznata kao kvalitetna i zanimljiva destinacija nabolje potvrđuje i nedavna objava u prestižnom The Timesu pod naslovom „The underrated Croatian city on a charm offensive“ u sklopu koje se Rovinj ističe kao jedna od najšarmantnijih i najautentičnijih destinacija na Jadranu. Članak naglašava slikovitu starogradsku jezgru, mediteranski šarm i bogatu gastronomsku scenu — uključujući desetak restorana s preporukama iz ovogodišnjeg izdanja MICHELIN Guidea, što potvrđuje zašto Rovinj raste kao omiljena destinacija putnika iz cijele Europe.
Rovinj je odličan primjer destinacije koja dokazuje da autentičnost, povijest, kultura i lokalni proizvodi, uz obalu i more, zajedno s visokokvalitetnom ukupnom turističkom ponudom, mogu stvoriti priču koja privlači modernog putnika, odnosno putnika koji traži više turističkih doživljaja. Medijske objave poput ove savršeno se uklapaju u strategiju hrvatskog turizma koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne, atraktivne i cjelogodišnje destinacije.
Rovinj kao jedna od najpoznatijih hrvatskih destinacija svojom ukupnom ponudom pokazuje koliko hrvatske destinacije mogu biti prepoznate na globalnom tržištu, a članak u renomiranom britanskom mediju značajno doprinosi i promociji Hrvatske u cjelini jer ovakve međunarodne preporuke značajno utječu na jačanje imidža naše zemlje kao raznovrsne i održive turističke destinacije.
Navedeno je posebice važno kada govorimo o UK tržištu s kojega je u našoj zemlji, prema podacima sustava eVisitor, tijekom prvih 11 mjeseci ostvareno preko 4 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od +2 posto.
