All-inclusive odmori doživjeli su značajan rast u posljednjih nekoliko godina
Od 2019. potražnja za all-inclusive paketima na Expedia i Hotels.com porasla je za 70%
Izvor i foto: Turizmoteka/Expedia TAAP
Prema internetskoj putničkoj agenciji Expedia TAAP procvat All-inclusive odmora se velikim dijelom pripisuje kvalitetnijoj ponudi koja privlači nove skupine putnika. Osim toga, kako se očekivanja potrošača razvijaju, dolazi do prijelaza s modela "jedna veličina za sve" na više personalizirana sveobuhvatna iskustva.
"Povijesno gledano, sveobuhvatna iskustva povezivala su se s kupcima koji su tražili pristupačna putovanja, često uz žrtvu kvalitete", objašnjava Greg Schulze , glavni komercijalni direktor Expedia Group . Ali situacija se promijenila, "sada smo svjedoci pomaka prema luksuznim sveobuhvatnim iskustvima , s gurmanskom kuhinjom, personaliziranom uslugom i vrhunskim iskustvima", dodaje.
A kao primjere navodi brendove poput Ikosa , Excellence Groupa , Rixos Hotela ili Iberostara koji povećavaju ponudu all inclusive paketa. Također lanci kao što su Marriott i Hyatt , koji ima odjel Hyatt Inclusive Collection i koji je nedavno najavio dugoročno ulaganje u all-inclusive segment kroz savez sa španjolskim hotelskim operaterom Grupo Piñero .
Schulze također navodi da je od 2019. potražnja za all-inclusive paketima na Expedia i Hotels.com porasla za 70% te da su najpopularnija odredišta na platformama Expedia Group za uživanje u ovoj vrsti odmora Meksiko, Karibi i Turska, zatim Španjolska, Grčka, Cipar i regija Istočnog Jadrana.
"Na našim platformama, udio rezervacija paketa all inclusive u objektima s 5 zvjezdica porastao je 125% od 2019., s povećanjem od 65% za europske putnike i impresivnih 110% za Amerikance", dodaje.
Traži se vrhunska kvaliteta
Novi all-inclusive putnik ne želi samo generička pića i neograničene bifee. Ponuda visokokvalitetnih restorana i suradnja izvan mjesta je neophodna. Lideri u ovom segmentu nude vrhunska pića i jelovnike koje su osmislili kuhari s Michelinovim zvjezdicama.
"Potražnja za all-inclusive paketima nastavit će se. Naše istraživanje o trendovima putovanja u Aziji pokazuje da 54% potrošača koji planiraju međunarodno putovanje u sljedećih 12 mjeseci smatra all-inclusive pakete među svojim najboljim opcijama", objašnjava Greg Schulze.
Cijelu studiju Expedije, pogledajte OVDJE