Karlovac kao nekonvencionalna MICE destinacija: kontinuitet vizije i priznanje za 20+ godina rada
Priznanje za dugogodišnji doprinos MICE industriji dobila je Margarita Marušić Kulaš, ravnateljica Aquatike – Slatkovodnog akvarija Karlovac.
Na 14. Forumu hrvatske kongresne industrije, koji se održao u Zagrebu u organizaciji Hrvatske udruge profesionalaca kongresnog turizma (HUPKT), među ovogodišnjim dobitnicima priznanja za dugogodišnji doprinos MICE industriji nalazi se i Margarita Marušić Kulaš, ravnateljica Aquatike – Slatkovodnog akvarija Karlovac.
Riječ je o priznanju za više od 20 godina kontinuiranog profesionalnog rada u kongresnoj i event industriji (MICE), koje dolazi godinu dana nakon što je primila nagradu HUPKT-a za izniman doprinos razvoju destinacije i inovativan pristup pozicioniranju Karlovca na tržištu poslovnog turizma.
Svoje marketinško, komercijalno i menadžersko iskustvo Margarita Marušić Kulaš gradila je kroz rad u renomiranim putničkim agencijama Atlas i Kompas, a od otvaranja Aquatike u Karlovcu njezin je profesionalni fokus usmjeren na pozicioniranje ove javne ustanove u snažno turističko, kulturno i obrazovno središte. Kroz povezivanje lokalnih dionika, poticanje novih partnerstava i razvoj nekonvencionalnih turističkih proizvoda, jasno je pokazala da destinacije ne moraju slijediti tradicionalne modele kako bi bile uspješne u MICE segment, ali i u turizmu općenito.
Upravo je Karlovac, sa svojom riječnom baštinom, suvremenom infrastrukturom, blizinom Zagreba i održivom vizijom razvoja, prepoznat kao nova, svježa i autentična destinacija za poslovne skupove i događanja. Ta dugoročna vizija – istodobno suvremena i održiva – prepoznata je i kroz ovogodišnje priznanje struke, koje potvrđuje kontinuitet rada, a ne samo pojedinačni projekt ili rezultat.
Forum hrvatske kongresne industrije 2025. održao se pod temom „Poslovni skupovi ostavljaju trag: društveni i gospodarski učinci organizacije poslovnih događanja“, s naglaskom na održivi razvoj i cjelogodišnji turizam, a okuplja ključne dionike hrvatskog poslovnog turizma, institucija i medija.
