Ulazak poznatog francuskog brenda akvizicijom kampova u Italiji
Možda uskoro i u Hrvatskoj?
Piše: Jerko Sladoljev
Yelloh Village, poznati europski brend kampova, priprema se za ulazak na talijansko tržište. Italija, kao zrelo tržište s visokokvalitetnim neovisnim kampovima, savršeno je odredište za Yelloh kamping korisnika koji se ističe visokom zahtjevnošću i visokom kupovnom moći.
Yelloh. Village surađuje s visokokvalitetnim kampovima u neovisnom vlasništvu kako bi ponudio izravan marketing europskoj publici. Ova komercijalna franšizna suradnja između neovisnih kampova još ne postoji na talijanskom tržištu. Ovaj model komercijalnog ugovora mnogo je jeftinija od komercijalne suradnje s OTA-om i konvencionalnim turoperatorima. Osim toga, kamp ostaje vlasnik svojih podataka i kupaca, što često nije slučaj s drugim komercijalnim partnerstvima.
Trenutno, Yelloh primjećuje snažan rast u drugim zrelim mediteranskim odredištima za kampiranje kao što su Francuska, Španjolska i Portugal. The Yelloh! Village nudi vlasniku mogućnost samostalnog razvoja vlastitog posla uz komercijalno jamstvo brenda više od 5 milijuna kupaca u Europi.
Jamstvo je to koje omogućuje povećanje prodaje i popunjenosti zahvaljujući dinamičnoj politici cijena i izravnom marketingu. Yelloh Village stiže u Italiju sa svojim partnerom Septeom Brend tehnološkim partnerom Septeom, koji je finalizirao svoj eSeason PMS prema talijanskim poreznim propisima. Europski lider u softveru za upravljanje kampovima, Septeo, prilagodio je i preveo svoj softver za upravljanje i omogućio talijanskim kampovima da rade s Yelloh putem ovog softvera, Yelloh brine o kompletnom marketingu svojih franšiznih kampova.
Od masovne promocije na televiziji i internetu diljem Europe, preko kanala izravne prodaje kao što su web stranice, aplikacije i pozivni centri do upravljanja prihodima i kontrole kvalitete. Europska grupa nezavisnih vlasnika dovršava svoju prvu suradnju s talijanskim kampom za sezonu 2025. Više talijanskih vlasnika kampova sigurno će nastaviti birati ovaj centralizirani marketing kako bi postigli bolje ekonomske rezultate uz niže troškove. S obzirom na kvalitetu hrvatskih kampova samo je pitanje vremena kada će Yelloh povećati svoj brend i na nas.