Španjolska: „TURISTIČKO ISKUSTVO KAMPIRANJA“

Španjolsko ministarstvo turizma, Španjolska federacija hotela i smještaja u turizmu (CEFA) i Kamping federacija Španjolske lansiraju novi projekt u 2023.g. pod nazivom „TURISTIČKO ISKUSTVO KAMPIRANJA“

Izvor i foto: Turizmoteka/edcamping.com

Piše: Jerko Sladoljev

O važnosti toga  projekta govori  činjenica da iza ove ideje i nove vizije stoje tri najvažnije institucije za podršku u turizmu Španjolske.
One i financiraju njegov razvoj.

Prvo je Ministarstvo industrije, trgovine i turizma , zatim CEFA – Španjolska konfederacija hotela i smještaja u turizmu, te Kamping federacija Španjolske.

Iskustva u kampovima rezultat su posebnog doživljaja pod otvorenim nebom u prirodi. Nakon korone svjedocin smo da kampove posjećuju novi profili gostiju s novim potrebama i uslugama poput vođenih posjeta enklavama i spomenicima od turističkog interesa, biciklističkih ili pješačkih ruta do jedinstvenih mjesta, posjeta poljoprivredno-prehrambenim objektima gdje kušanje proizvoda i obrada (vina, sireva, itd.), ili aktivnosti na otvorenom za promatranje flore i faune mjesta. Iskustva imaju razlikovni i iskustveni fokus. To su novi strateški ciljevi koje treba razviti, osmisliti i staviti u funkciju.

Posebno se stavlja naglasak na doživljaje koji su osmišljeni prema turističkim segmentima od nacionalnog interesa kao što su vinski turizam, obiteljski turizam, aktivni turizam ili gastronomija. Svaki kamp u lancu „Campings Spain Experience“ bit će predstavljen u tri autonomne zajednice, s inspirativnom pričom koja će djelovati kao zajednička nit na nacionalnoj razini.

Kako bi se aktiviralo iskustvo na teritoriju cijele Španjolske , postojat će koordinacija i suradnja između kampova i svih ostalih subjekata, agenata i marketinških tvrtki koje nude promotivne usluge.

Širenje i promicanje iskustava vršit će se putem web stranice dizajnirane za tu svrhu svih sudionika u projektu , uz druge digitalne marketinške alate poput informativnih videa, brošura ili kampanja u RRSS-u.

Kao rezultat projekta, na primjer, pokrenut će se Wine Tourism Experience at Camping Spain, s inspirativnom pričom na razini zemlje koja se povezuje s domaćim i međunarodnim turistima. To iskustvo će se sastojati od najmanje tri teritorijalna iskustva: „Iskustvo vinskog turizma u kampovima u La Rioji,“ „Iskustvo vinskog turizma u kampovima u Galiciji“ i „Iskustvo vinskog turizma u kampovima u Extremaduri“.

Kupci će tim iskustvima i njihovim komponentama (smještaj, aktivnosti, resursi itd.) moći pristupiti putem web platforme svih sudionika projekta , gdje mogu odabrati ono što ih najviše zanima ovisno o kampovima u kojima će boraviti i prema destinacijma koje žele odabrati.
Dakle Španjolska uključuje sve protagoniste u zemlji koji imaju doticaja s tim segmentom i financijski im daje podršku da se uključe , svatko u svojoj domeni u taj projekt. Evo jedna dobra inicijativa i odličan primjer kako bi se to moglo raditi i kod nas. A za to je potrebna inkluzija i suradnja svih .