Promjena uprave u Leading Campings of Europe
Simone Ponkradt je postala nova direktorica
Piše: Jerko Sladoljev
Simone Ponkradt je postala nova direktorica grupacije Leading Campings of Europe, najprestižnijeg kluba kamping proizvoda u Europi.
Zamijenila je Eike Schuermanna dosadašnjeg direktora koji preko 16 godina uspješno vodio tu privilegiranu grupaciju u koju smiju ući samo najbolji.
Zamjena jednog uspješnog managera na ovako zahtjevnom mjestu pretpostavljamo znači samo obnovu duhovne svježina primjerene vremenima u kojima živimo .
Nova direktorica Simone Ponkradt dolazi iz svijeta specijalista za kamping marketing. Nije teoretičar ni sveučilišni profesor već marketing specijalist koji je odradio veliki dio svojeg života u Euro Camping grupaciji, a u posljednje vrijeme je bila i direktorica marketinga zadužena za tržišne relacije ADAC- ovog PIN CAMP branda. U ovako teškim vremenima očigledno je da marketing stručnjaci imaju prednost pred ljudima iz struke i znanosti. Mi iz Hrvatske možemo s ponosom potvrditi da je Zaton Holiday Resort Zadar od 2010. bio prvi hrvatski kamping resort koji je zahvaljujući svojoj kvaliteti postao član te grupacije i recentno Camping Čikat Mali Lošinj od 2019.godine. A u toj misiji lobiranja za ulazak Zatona bila je i moja malenkost 2009.
Iz Europe je samo 37 kampova dio te grupacije i ta brojka potvrđuje da je manje ipak više, jer u ADAC-u postoji preko stotinjak“ Superplatzeva“ što još više pojačava ozbiljnost LeadingsCamping branda i grupacije.
LeadingCampings jedino europsko udruženje kampova osnovano 1994.g. u Dueselldorfu , i ono je kako ističu njeni utemeljitelji , klub najkvalitetnijih kamping proizvoda Europe , a ne agencija za destinacijski marketing. Svaki LeadingCamping je zaštićen u svom području, uvijek je poznat kao najbolji, a često i kao najstariji u svojoj regiji. Naravno da se regije natječu kao odmorišne destinacije. A uobičajen produkt odmorišta je kvaliteta i to ne bilo kakva već posebna kvaliteta, koja nadilazi zahtijevane standarde i uključuje vještine "usluge s osmjehom".
Ukratko: Da bi bio član LeadingCamping-a, treba novca kako bi se postigao prestiž. Taj prestiž će biti zaštićen na određenom području, ali svaki član mora kontinuirano poboljšavati kvalitetu i usluge kako bi održali živom ideju Vodećeg (Leading). LeadingCampings nije kruna ili nešto "više od ADAC Superplatz" nagrada, to je težak dnevni rad jer gosti imaju visoka očekivanja kada bukiraju "najboljeg". S druge strane LeadingCampings kao grupa može napraviti veće korake nego pojedinačni kampovi.
„Kad se nešto radi zajednički , ističu u LeadingCAmpings udruzi jači smo i zaštićeniji od moćnih grupa poput CampingCheque, ACSI kartice i lanaca. Zbog toga trošimo novac u medijske kampanje, lojalnost gostiju i usluge poput portala za buking. Nikako ne namjeravamo postati lanac poput McDonalds-a, individualnost i raznolikost su nam od velike važnosti. Ipak, namjeravamo rasti – polagano, ali sigurno u grupu od najviše do 50 kampova diljem Europe“-