Online promocija hrvatskog kampinga
KUH-ove objave na Facebooku i Instagramu dosegnule 800.000 osoba
O važnost prisustva na društvenim mrežama danas više nije potrebno trošiti riječi, „svi su gore“ pa tako i KUH .
Od 2016. godine, kada je KUH intenzivirao svoje "društvene aktivnosti" (prvenstveno na FB-u), baza fanova Camping in Croatia stranice narasla je s početnih 5.000 na preko 25.300 fanova u 2018. godini (page likes).
Preko 100 objavljenih postova na engleskom i njemačkom jeziku tijekom protekle godine imalo je za cilj istaknuti brojne prednosti hrvatske kamping ponude općenito, kao i specifičnu ponudu individualnih kampova.
Da su u tome uspjeli, potvrđuju sljedeće brojke koje se vežu uz postove objavljene na Facebooku i Instagramu:
• 941.000 impresija
• 160.359 angažiranih korisnika
• 60.000 reakcija korisnika
• 21.000 klikova na postove
• 4.500 klikova linkove objavljene unutar postova
Dodatne marketinške aktivnosti provedene su prvenstveno na tržištima Njemačke, Austrije, Italije, Nizozemske, Slovenije, Poljske, Danske, Švicarske, Češke i Slovačke. U tim je državama putem zasebnih kampanja promovirano preko 60 postova, a većina se prikazivala kako na FB-u, tako i na Instagramu, uz prosječnu cijenu od 0,015 Eura po rezultatu (CPR).