Leading Campings Europe

U Coroni osiguravaju svakom gostu svoj wc – novi element ponude camping proizvoda

Izvor i foto: Turizmoteka

Autor: Jerko Sladoljev

Udruženje Leading Campings Europe osnovano je devedesitih godina prošlog stoljeća i okuplja četrdesetak najkvalitetnijih europskih kampova kampova, od kojih su 2 iz Hrvatske. iz Kvarnera Čikat Camping Mali Lošinj i iz Dalmacije Zaton Holiday Resort.

Ono što ih čini marketinški posebnima je različitost po jedinstvenom prodajnom konceptu ( USP) gdje je gost u fokusu servisa i činjenicu da samo jedan kamp u regiji može biti član ove prestižne grupe a sada razmišljaju da uključe i naturističke kampove koji zbog konzervativnog i pomalo bizarnog stava uprave udruženja do sada nisu mogli biti članovi lanca kvalitete.

To je jedini lanac kvalitete u svijetu koji ne priznaje bolju kvalitetu pojedinog kampa u jednoj regiji ako u toj istoj regiji ima već jednog svog člana što smatramo u najmanju ruku nerazumnim konceptom konkurencije. Jer ako netko trči na 100 metara brže – on je pobjednik no ta logika ne vrijedi za ovaj zatvoreni pa i malo snobovski lanac kvalitete koji ima svoje poklonike u svijetu kamping potražnje.
Izuzetak od ovog pravila čini i pravilo da postojeći član iz regije mora dati preporuku svom konkurentu u regiji kako bi isti ušao u krug najboljih što se do danas još nije desilo.Da napomenemo da su i dva Valamarova kampa ( Lanterna Premium Holiday Resort i Krk Premium Camping Resort ) bili i članovi ovog lanca ali su zbog svoje poslovne politike samostalno napustili ovu grupaciju iako svojom kvalitetom nadmašuju većinu Leadings kampova.

Leading Campings se od ove godine , posebno zbog pandemije, fokusirao na sanitarije i njihovu kvalitetu. Kako bi se što više doprinijelo sigurnosti i zdravlju gostiju Leading Campings nude više individualnosti, intimnosti i kvaliteti zdravlja u novim uvjetima boravka kroz privatne toalete svakoj obitelji .

U svim svojim Leading kampovima uprave su osigurale preko 600 privatnih sanitarnih jedinica za isključivu upotrebu pojedinim obiteljima tijekom cijele sezone a što će ostati kao kontinuitet ponude i nakon pandemije.

Ovaj koncept ponude nije nikakva novina a prvi u svijetu ga je primjenio Camping Lido delle Nazioni , Tahiti C.& Thermes Bungalow Park u blizini Ferrare još davne 1992.g. na način da je na svaku parcelu stavio po jednu obiteljsku sanitarnu jedinicu i tako podigao kvalitetu intimnosti i individualnosti svake jedinice. Nadalje Leadings od ove godine primjenjuje i sustav check in / check out bez kontakata kao novi uvjeti boravka a animacija je zagarantirana uz potrebnu distancu koja je postala uvjet za društveni život kampista.

I treći marketinški potez je da se odustajanje od izvršene rezervacije ne naplaćuje ili dozvoljava do samog dana dolaska. I da kažemo na kraju da su se svi ovi novi uvjeti pokazali dobrim poslovnim potezima a kampovi su navodno nagrađeni jačim povećanjem knjiženja i rezervacija za tekuću sezonu.