KUH: Razvoj proizvoda i produženje sezone

Hrvatska polako (ali sigurno) postaje sve više prepoznata i po zimskom kampiranju

Izvor i foto: KUH

Kamping udruženje Hrvatske (KUH), kao najjača nacionalna strukovna udruga kampova, već duži niz godina u suradnji sa zainteresiranim članovima, te uz podršku MINT-a i HTZ-a provodi razne (promotivne) aktivnosti usmjerene na jačanje segmenta „zimskog kampiranja“ (kampiranja 365).

Veseli činjenica da se od samih početaka do danas taj proizvod polagano razvio, te tako Hrvatska danas službeno ima čak 19 objekata koji rade kroz cijelu godinu (dakle i zimi), i to 16 kampova, 2 kampa u domaćinstvu i 1 kamp na OPG-u.

Takvi objekti koji rade i zimi moraju posebnu pažnju posvetiti bogatijoj ponudi raznovrsnih programa, izleta, odnosu sa gostima, suradnji sa ostalim poljoprivrednim proizvođačima i organizatorima aktivnosti u okolini i svemu ostalome što taj vid turizma čini specifičnim u odnosu na ljetno „sunce i more“. Međutim, svi ti napori urodili su plodom i Hrvatska sve više postaje prepoznatljiva i kao destinacija zimskog kampiranja.

U prilogu tome, nekoliko statističkih pokazatelja:
• u 11. mjesecu 2018. porast broja noćenja u kampovima u odnosu na prethodnu godinu +10,1%
• u 12. mjesecu 2018. porast je bio +40,21%
• od 1.1. do 24.1.2019. porast noćenja u kampovima je +11,8%
Tijekom zime, najviše gostiju dolazi iz Slovenije, Austrije, Italije i Njemačke.