TUI Blue teži postati najveći svjetski brend hotela za odmor

Fritz Joussen: "Hoteli ostaju snažan i atraktivan segment našeg rasta


Izvor: Turizmoteka: Foto: TUI

Želja je TUI-a da TUI Blue postane glavna uzdanica hotelske divizije Grupe i najveći brand hotela za odmor u svijetu. Očekuju da će se broj hotela pod tim brendom povećati s deset na oko 100 u 2020. godini. U tu svrhu, brandovi TUI Sensimar i TUI Family Life bit će navedeni pod oznakom TUI Blue od ljeta sljedeće godine. Kao rezultat toga, TUI se nada dobiti "marku bolje vidljivosti i veće relevantnosti", navodi u toj kompaniji.

"Hoteli ostaju snažan i atraktivan segment našeg rasta, a TUI ima dugogodišnje iskustvo kao developer, investitor i operator. Ono što nam je nedostajalo bio je hotelski brand s TUI-jem u imenu i uz globalnu prisutnost “, objašnjava direktor TUI-ja Fritz Joussen.

U budućnosti TUI će objaviti da TUI Blue For All nudi posebno autentična iskustva odmora. "TUI Blue For Two", kao i TUI Sensimar, namijenjen je isključivo odraslima i „TUI Blue For Families“ za sve uzraste.

Ostali TUI hotelski brandovi i koncepti, kao što su Riu, Robinson, Magic Life i Sensatori, ostaju nepromijenjeni. Hoteli TUI Sensimar i TUI Family Life i dalje se mogu rezervirati pod svojim prijašnjim imenima za predstojeće ljeto i zimu 2019/2020. Od ljeta 2020. bit će pod istim imenom TUI Blue.