Aminess hoteli i kampovi nastavljaju s ulaganjem u ljudske potencijale
Zaposlenici Aminess hotela i kampova učili od najboljih gourmet stručnjaka
Izvor i foto. Aminess Hoteli
Kako bi gostima pružili jedinstveno gourmet iskustvo kojem će se uvijek vraćati, Aminess hoteli i kampovi prošli su tjedan, od 19. do 23. veljače, u hotelu Aminess Maestral u Novigradu organizirali edukacije za svoje zaposlenike iz odjela hrane i pića iz destinacija Novigrada, Korčule i Pelješca.
Cjelodnevne radionice održali su stručnjaci iz različitih gourmet područja s ciljem edukacije zaposlenika kako bi bili u korak s trendovima u visokoj gastronomiji te kako bi gosti u svim Aminessovim objektima dobili vrhunsku kvalitetu usluge. Tako će gosti, zahvaljujući Josipu Novačić iz Francka i njegovoj radionici, dan započeti vrhunskom kavom koju će pripremiti Aminessovi baristi. Zaposlenici su imali i sommelierski tečaj pod vodstvom sommeliera Emila Perdeca i Krešimira Mikanca, a za goste koji ipak više vole koktele Aminess je uz pomoć vrhunskog hrvatskog barmena Vjenceslava Madića Kishonija osigurao da i barmeni budu na visokoj razini. Kako ljubitelji piva ne bi bili zapostavljeni pobrinuo se poznati somelier za pivo Zvonimir Pelko koji je održao detaljnu edukaciju o zanatskim pivima.
Kako bi Aminessovi posjetitelji dodatno uživali u odličnim steakovima i odrescima pobrinuo se Marijo Čepek, cijenjeni chef koji svoju dugogodišnju kvalitetu i stručnost potvrđuje suradnjom s mnogim poznatim restoranima. Učenje od najboljih nastavljeno je sjajnom edukacijom u režiji Ivana Zidara, vlasnika restorana 'Mason burgers & stuff' i jednog od najpoznatijih stručnjaka za pripremu burgera koji je na svoj kreativan i zanimljiv način članovima Aminess gourmet tima prenio sve tajne pripreme slasnog burgera. Za odlične slastice pobrinuo se talijanski slastičarski stručnjak, Vincenzo Friguli. Ovaj poznati slastičar prenio je Aminess slastičarkama i slastičarima svoje znanje prikupljeno tijekom 25-godišnjeg rada po kruzerima diljem svijeta.
„Svi članovi Aminess gourmet tima sudjeluju u stvaraju prepoznatljivog brenda i proizvoda koji se najbolje ogleda u u našem sloganu ʼLasting Relationsʼ tj. vezama koje traju, kako sa našim zaposlenicima tako i sa gostima. Cilj je jasan, oduševiti gosta, vratiti ga i predstaviti uvijek novu i kvalitetniju ponudu što je jedino moguće kroz konstantno usavršavanje zaposlenika u svakom poslu, pa tako i u gastronomiji“, izjavio je Damir Čekić, direktor odjela hrane i pića.
###
O Aminess hotelima i kampovima
Aminess hoteli i kampovi već desetljećima pružaju visokokvalitetne usluge iz područja wellnessa, sportske rekreacije i kongresnog turizma na području Istre i Dalmacije. U Novigradu se nalaze hoteli Aminess Maestral Hotel 4* i Aminess Laguna Hotel 3* te kampovi Aminess Park Mareda 4* i Aminess Sirena 4*. Od 2012. godine Aminess svoju uspješnu priču širi i na Dalmaciju s Aminess Lume Hotel 4* na otoku Korčuli te od 2014. godine i na Aminess Grand Azur Hotel 4* u Orebiću na poluotoku Pelješcu. Strateški cilj i mjerilo uspjeha svih naših aktivnosti je prepoznavanje zahtjeva, potreba, želja i očekivanja naših gostiju te je zato osnovni zadatak svih koji sudjeluju u procesu osigurati vrhunsku uslugu smještaja, hrane i pića te svih popratnih sadržaja. Politikom kvalitete kao temeljem poslovnog upravljanja Aminess hotelima i kampovima izražavamo naš odnos prema zainteresiranim subjektima, a naročito gostima, vlasnicima, radnicima, dobavljačima, lokalnoj zajednici, okolišu i zakonu.