LEADERSHIP U UGOSTITELJSTVU
Radionica za djelatnike u ugostiteljstvu
Izvor i foto: Turizmoteka/HGK
Sektor za turizam Hrvatske gospodarske komore nakon uspješno održanih radionica u proljeće nastavlja s ciklusom dvodnevnih trening radionica pod nazivom "Leadership u ugostiteljstvu" koje će se održati uživo u Splitu, Dubrovniku, Zagrebu i Osijeku.
Radionica je namijenjena voditeljima ugostiteljskih objekata koji žele steći dodatna znanja i vještine potrebne za organiziranje rada ugostiteljskog objekta.
Sadržaj – Leadership TOP 10*:
- Osnove vodstva
- Efektivno upravljanje vremenom
- Postavljanje ciljeva
- Efektivno delegiranje
- Upravljanje konfliktima
- Aktivna komunikacija
- Davanje feedbacka
- Efektivno motiviranje
- Upravljanje sastancima
- Mentorstvo
* Svi primjeri, radionice i teme su prilagođene ugostiteljskoj struci.
Broj polaznika na radionicama je ograničen.
Model rada: Uvodna razmatranja, radionice, rad u grupi i individualno, case study, simulacije.
Očekivani ishod treninga: znati prepoznati izvore vodstva, osvijestiti ključne menadžerske tehnike kao podlogu za vodstvo, prepoznati kompetencije lidera, implementirati načela vodstva u svakodnevni rad, kreirati alate vodstva za svakodnevnu uporabu.
Trajanje treninga: 2 treninga po 5 školskih sati.
Registracija polaznika počinje u 9:45 sati, a početak edukacije je predviđen u 10:00 sati.
Svaki polaznik dobiva potvrdu o sudjelovanju na radionici.
Cijena za tvrtke koje plaćaju članarinu HGK je 85,00 eura + PDV po polazniku. Cijena za tvrtke koje ne plaćaju članarinu HGK, obrte, fizičke osobe i druge nečlanice HGK je 150,00 eura + PDV po polazniku.
Cijena radionice uključuje: 2 treninga po 5 školskih sati, sve potrebne materijale i potvrdu o sudjelovanju na radionici.
NAPOMENA: Da biste pristupili linkovima ispod morate biti registrirani na platformu Digitalna komora
Upute za registraciju na Digitalnu komoru možete pronaći OVDJE ili ih pogledati na YouTubeu u ovom VIDEU.
Prijaviti se na pojedinu radionicu možete klikom na poveznicu s datumom
DUBROVNIK, 21. i 22. studeni
DUBROVNIK, 23. i 24. studeni
ZAGREB, 05. i 06. prosinac
OSIJEK, 12. i 13. prosinac
Edukator: Branimir Blajić
Rođen u Splitu 1978, gdje završava srednjoškolsko obrazovanje hotelijerskog smjera te obrazovanje nastavlja na Hotelijerskom fakultetu Opatija, na studiju hotelskog menadžmenta, te magistarski studij na području ljudskih potencijala u hotelskom okruženju. Početkom 2000. godine započinje karijeru u hotelijerstvu te kroz narednih 20 godina rada u hotelijerstvu napreduje od poslova recepcije, hrane i pića, prema poslovima u hotelskoj prodaji, upravljanju ljudskim potencijalima te sve do pozicije predsjednika uprave. U tom periodu usko se specijalizira za područje upravljanja ljudskim potencijalima, te za procese konceptualizacije proizvoda i restrukturiranja. Radio je u vodećim hotelijerskim tvrtkama ( Milenij Hoteli, Sunčani Hvar, Lifeclass Terme Sveti Martin... ). Od 2010 godine pa do danas; poduzetnički vodi vlastitu tvrtku Queo d.o.o. specijaliziranu za implementaciju sustava ljudskih potencijala u hotelijerstvu, sa brojnim konzultantskim referencama. Od 2019 godine partner je i suvlasnik u tvrtki Best solutions d.o.o. specijaliziranoj za menadžment u hotelijerstvu.
Tijekom karijere aktivno predaje na fakultetima, poslovnim školama te mnogim in house treninzima (Sunčani Hvar, Lafodia, Ilirija Biograd, HBOR, DAB, Hrvatska pošta, Unicredit banka, HORECA grupa, VIVAS barovi; Hotel Plaža Omiš, DECODE,..... ).
UVJETI OTKAZIVANJA: Polaznicima koji plate kotizaciju, a neće moći sudjelovati, potpuni povrat kotizacije bit će moguć samo ako najave svoje otkazivanje na e-adresu turizam@hgk.hr najkasnije tri radna dana prije početka svake pojedine edukacije. Nakon tog roka, povrat novca više neće biti moguć. Uplatom iznosa za sudjelovanje polaznici potvrđuju kako prihvaćaju ove uvjete otkazivanja.
