Požega predstavila novi turistički vizualni identitet grada
"Brda i doline" čine Požegu jedinstvenom, time se treba ponositi i to treba promovirati, ali i iskomercijalizirati
Grad Požega, u suradnji s gradskom turističkom zajednicom, predstavio je novi vizualni identitet, slogan i kreativnu platformu za sustavno brendiranje Požege kao turističkog odredišta.
Riječ je o prvom projektu takvog opsega u Slavoniji s obzirom na strateški usmjerena kreativna rješenja te načela primjenjiva na sve buduće turističke materijale grada, ali i primjenu logotipa i slogana svih gradskih manifestacija. Prvi od tih primjera mogao se vidjeti za nedavne proslave Grgureva - Dana grada Požege, kojemu je prisustvovao i ministar turizma Gari Cappelli.
Branding rješenje sadrži osnove komunikacijske strategije i nastupa u medijima te dizajnerske prijedloge niza materijala, od tiskanih oglasa i billboarda do naslovnice knjiga i brošura, setova uredskog materijala i brojnih promotivnih artikala. Kako bi projektu osigurali univerzalnost i primjenjivost, kreiran je i priručnik osnovnih grafičkih standarda vizualnog identiteta Požege kao turističke destinacije.
Požega je tako po prvi put dobila izniman resurs i rijetku vrijednost u sadašnjoj i budućoj promidžbi domaćim i stranim turistima. Autori kreativnih rješenja su iz Candypepper studija s višegodišnjim iskustvom u oglašavanju.
Požega nudi modernu turističku ponudu s fokusom na glavne kategorije usluga, aktivni odmor jedinstven u regiji, gastro ponudu po ukusu nove generacije, živu i bogatu suvremenu kulturu, a ideja koja ih povezuje je novi slogan: Brda&Doline.
Grad Požega ulaže u biciklističke i pješačke rute, a cikloturizam jedan je od prioriteta u razvoju turizma sa stalno novim ulaganjima u infrastrukturu i promidžbu. Ono što aktivni odmor u Požegi čini posebnim, jedinstven je spoj slavonske ravnice i gorja koje okružuje grad.
Uz cijenjena vina odnjegovana u gotovo idealnim geografskim uvjetima, grad je u posljednjem desetljeću zahvatila prava gastro revolucija. U Požegi je kreiran koncept 'Muzeja u loncu', koji se proširio cijelom Slavonijom, a cilj mu je sačuvati i ponovno ponuditi posjetiteljima zaboravljene slavonske delicije.
Uz nadimak „Slavonska Atena“, koji je Požega stekla u 17. stoljeću, dobro se uklapa grad koji je danas domaćin međunarodnog jednominutnog filma, organizator ljetne škole znanosti koja je ugostila nekoliko dobitnika Nobelove nagrade, regionalni centar obrazovanja u klasičnoj, jazz i suvremenoj glazbi te grad čija je kviz scena među najjačima u Hrvatskoj.
U ovoj uzbudljivoj i za turizam grada strateški iznimno važnoj avanturi posebno su u Požegi ponosni što su autori kreativnih rješenja domaći kreativni dvojac iz Candypepper studija s višegodišnjim iskustvom u oglašavanju.
BRDA & DOLINE
Požega danas nudi modernu turističku ponudu s fokusom na tri glavne kategorije usluga:
1. aktivni odmor jedinstven u regiji
2. gastro ponudu po ukusu nove generacije
3. živu i bogatu suvremenu kulturu
Ideja koja ih sve povezuje: Brda&Doline, novi slogan.
Novi brending komunicira:
1. jedinstvene vizure Požege
2. bogatstvo & raznolikost povijesti, ljudi, običaja
3. sva tri ključna aspekta Požege kao turističke destinacije
Projekt brandinga grada je velika vrijednost zbog toga što je smatramo ulaganjem u turističku infrastrukturu koja će ostati dugi niz godina iza nas.
Možemo zaključiti da moderni branding Požege u prvi plan iznosi nove i suvremene i urbane sadržaje koji čine današnji grad. Bogatstvo tih sadržaja ponekad je potpuno iznenađujuće i odaje dojam mnogo većeg i bogatijeg mjesta. Požega je mali grad koji nudi sadržaje većeg grada. Tradicionalno mjesto koje se sve više modernizira. Sadašnjost koja je iz prošlosti zadržala ono najbolje: široku slavonsku dušu, gostoljubivost i umijeće življenja po mjeri čovjeka. Polagano, opušteno, po slavonski…