HTZ i Expedia Group predstavljaju novu kampanju kroz inicijativu 'Destination Giveback'
"Kroz inicijativu 'Destination Giveback' dodatno naglašavamo našu predanost zaštiti morskih ekosustava i istodobno nudimo gostima jedinstvene i autentične doživljaje"
Hrvatska turistička zajednica (HTZ), Turistička zajednica Splitsko - dalmatinske županije i vodeća američka platforma za rezervaciju putovanja Expedia Group jučer su na splitskoj Rivi dodijelile donaciju u iznosu od 10.000 EUR Udruzi za prirodu, zaštitu okoliša i održivi razvoj Sunce.
Donacija je dio inicijative Destination Giveback u sklopu koje Expedia Group pruža podršku lokalnim zajednicama i partnerima s kojima ostvaruje suradnju. Pritom treba naglasiti kako američka platforma za putovanja uspješno surađuje s Hrvatskom turističkom zajednicom u promociji manje poznatih hrvatskih destinacija s bogatom kulturnom i prirodnom baštinom, uključujući i lokacije u Splitsko - dalmatinskoj županiji.
'Izuzetno nam je drago što smo kroz suradnju s Expedia Groupom pokrenuli ovu kampanju kojom dodatno promoviramo manje poznate hrvatske destinacije i našu bogatu kulturnu baštinu. Hrvatska turistička zajednica sustavno radi na održivom razvoju turizma te na podizanju svijesti o očuvanju prirodnih resursa. Kroz inicijativu 'Destination Giveback' dodatno naglašavamo našu predanost zaštiti morskih ekosustava i istodobno nudimo gostima jedinstvene i autentične doživljaje. Vjerujemo da ovakva partnerstva doprinose boljoj međunarodnoj prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije visoke vrijednosti i održivog turizma', poručila je Martina Srnec, direktorica Sektora za marketing i komunikacije HTZ-a.
Udruga Sunce već dugi niz godina raznim projektima i aktivnostima predano radi na podizanju svijesti o važnosti zaštite okoliša i morskih ekosustava te time nastoji sačuvati prirodne ljepote Hrvatske.
Uz predstavnike HTZ-a i Expedije, uručenju donacije prisustvovala je i Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije koja s Expedia Group surađuje na promotivnim kampanjama za tržište Sjedinjenih Američkih Država.