Avantura, emocija i energija Istre
Baby Lasagna i „Where is my cat“ u novom promo videu Klastera sjeverozapadne Istre
Izvor i foto: Turizmoteka/Klaster sjeverozapadne Istre
Umag, 6. studenoga 2025. - Klaster sjeverozapadne Istre predstavio je novi promotivni video „Where is my cat“, koji na svjež, dinamičan i vizualno dojmljiv način povezuje sedam destinacija regije - Umag, Novigrad, Brtoniglu, Buje, Motovun, Grožnjan i Oprtalj, te hotelske kompanije Plava Laguna i Aminess Hotels & Resorts u jedinstvenu cjelinu.
Naglasak u spotu stavljen je na raznolikosti ponude i doživljaja koje sjeverozapadna Istra nudi od mora i sporta do gastronomije, kulture i uživanja u prirodi.
U središtu priče je obitelj koja se nakon odmora priprema za povratak kući, no djevojčica otkriva da je izgubila svoju omiljenu plišanu mačku. Tijekom potrage za njom, gledatelji zajedno s obitelji doživljavaju čari destinacije kroz razne prizore - vožnju biciklima, posjet teniskim terenima, razgledavanje znamenitosti, šetnje kamenim ulicama i uživanje u lokalnim delicijama. Posebnu notu priči daje Baby Lasagna, koji se pojavljuje u ulozi fotografa, a njegova pojava odražava energiju i moderan identitet ovog dijela Istre.
“Novi promo spot realiziran je u suradnji Turističkih zajednica Klastera s ciljem jačanja prepoznatljivosti destinacije kao mjesta autentičnih iskustava za obitelji, sportaše, gurmane, ljubitelje kulture i prirode. Cilj nam je bio stvoriti video koji ne prodaje razglednice, nego emociju. ‘Where is my cat’ otkriva da se u sjeverozapadnoj Istri svaki trenutak može pretvoriti u avanturu“, izjavio je Milovan Popović, direktor Turističke zajednice Grada Umaga.
Novi promo video moguće je pogledati na YouTube kanalu Klastera sjeverozapadne Istre.
