Croatia Airlines i Hrvatska turistička zajednica održali zajedničko predstavljanje u Ljubljani
Croatia Airlines pruža snažnu podršku potrebama slovenskog tržišta
Izvor i foto:Turizmoteka/CA
Ljubljana, 26. studenoga 2024. - Croatia Airlines i Hrvatska turistička zajednica danas su u Ljubljani održali zajedničko predstavljanje slovenskim poslovnim (B2B) novinarima i turističkim agentima.
Slovensko tržište važno je tržište za Croatia Airlines na kojem hrvatski nacionalni avioprijevoznik ima izvrsnu suradnju i partnerstvo sa značajnim brojem slovenskih gospodarskih subjekata te je zainteresiran za daljnje unapređenje i širenje poslovne suradnje.
Od 2019. godine, nakon što je Adria Airways prestao s letačkim operacijama, Croatia Airlines pruža snažnu podršku potrebama slovenskog tržišta i to ponajprije kroz vlastitu mrežu letova iz Zagreba. Kompanija se tada aktivno uključila u repatrijaciju slovenskih državljana tijekom lockdowna, a intenzivirana je suradnja s agentima sa slovenskog tržišta uz maksimamalnu prilagodbu njihovim potrebama.
Na prezentaciji je naglašeno kako će Croatia Airlines u suradnji s partnerima i u budućnosti podržati sve projekte važne za rast i razvoj slovenskog tržišta, odnosno zajedničke aktivnosti koje će pridonijeti kvalitetnijoj organizaciji zračnih putovanja za slovenske putnike.
Croatia Airlines ove godine obilježava 35. obljetnicu osnutka i 20. obljetnicu članstva u udruzi Star Alliance, a u jubilarnoj godini počeo je i najveći projekt u povijesti tvrtke – obnova cjelokupne flote s 15 novih zrakoplova Airbus A220 do 2027. godine. Prvi novi A220 uključen je u promet u početku kolovoza, čime je kompanija putnicima ponudila prvorazredno iskustvo letenja u zrakoplovima nove generacije.
Dolazak drugog novog zrakoplova A220 očekuje se do kraja ove godine, a još tri zrakoplova trebalo bi biti isporučena do vrhunca sljedeće turističke sezone, što će kompaniji osigurati daljnji rast, odnosno razvoj mreže odredišta te povećanje raspoloživih sjedala.
Početak novog razdoblja poslovanja krasi i osvježen vizualni identitet. Redizajniranim logotipom kao i novim izgledom zrakoplova dodatno se naglašavaju osnovne kompanijske poruke: kvaliteta, sigurnost, udobnost putovanja te gostoprimstvo, dok se dizajn znaka približava dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka i postala prepoznatljiva.