WTM: Europske destinacije traže kvalitetu, a ne količinu prema Euromonitor Internationalu

Euromonitor International predstavio " Megatrends Shaping the Future of Travel "


Izvor: Turizmoteka            Foto: WTM

Nova studija Euromonitor Internationala otkriva da turističke zajednice mnogih europskih destinacija, usred medijskih naslova o overtourizmu, traže “quest for the right traveller”.

Caroline Bremner, voditeljica putovanja u Euromonitor International, komentirala je: "Dok su mediji skočili na temu i popularizirali pojam 'prekomjernog turizma', gradske turističke zajednice odlučile su potražiti za svoje gradove „prave goste“.
Fokus više ne bi trebao biti na broju turista, već na prihod koji će donijeti različite vrste turista.

"Ciljanjem tržišnih niša, kao što su umjetnost, kultura, sport, avantura i wellness, povećava se odnos kvalitete i cijene, jer su ti posjetitelji manje osjetljivi na cijene.“
Istraživanje Euromonitor Internationala pokazalo je da se europska turistička industrija pokazala izuzetno otpornom, unatoč gospodarskim i političkim previranjima, migracijskoj krizi i terorističkim napadima posljednjih godina.

Ta industrija i dalje bilježi "snažan rast" broja gostiju - iako je prosječna potrošnja po putniku pala.

Kao i odmak od masovnog turizma, Euromonitor International je identificirao trend prema "poštivanju lokalnih kultura i stanovnika".
Tako se spominje studija slučaja Amsterdama koji pokušava promijeniti svoju odredišnu sliku destinacije i pokreće nekoliko inicijativa kako bi se smanjili negativni utjecaji turizma i svega što on donosi, na lokalne stanovnike.

Paul Nelson iz Londona rekao je: "Rast turizma se oslanja na dugoročnu održivost europske turističke industrije koja diversificira svoju ponudu, pokušavajući manje brinuti o brojevima gostiju i usredotočiti se na kvalitetu i prihode. Svi traže najbolji način uravnoteženja rasta i održivosti“.

"Veliki dio poticaja dolazi iz našeg WTM Programa odgovornog turizma, koji je u prvom planu rasprave o zelenim pitanjima.

Izvješća Euromonitor Internationala "Megatrends Shaping the Future of Travel" pogledajte OVDJE