TZ Splitsko-dalmatinske županije samostalno na sajmovima u Veroni, Munchenu i Berlinu

Turistička zajednica SDŽ po drugi put samostalno nastupa u Berlinu

 

 Izvor i foto: dalmatia.hr

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije će u suradnji s turističkim zajednicama na svojem području tijekom veljače i ožujka 2020. godine nastupiti samostalno u Veroni i Berlinu te kao suizlagač u suradnji sa predstavništvima HTZ-a na sajmu u Munchenu.

Sajam Cosmo bike Show Verona 15.-16.02.

Međunarodni sajam biciklizma CosmoBike Show koji će se održati od 15. do 16. veljače 2020. okuplja sve zainteresirane za biciklistička događanja u Italiji i Europi, a svake godine potvrđuje svoju ulogu u međunarodnoj promociji biciklizma i biciklističkih proizvoda.
Zato će se posjetiteljima sajma i ljubiteljima biciklizma TZ županije Splitsko-dalmatinske predstaviti na štandu kao biciklistička destinacija sa 145 označenih staza dužine 4,5 tisuće kilometara, od onih najzahtjevnijih za brdsku vožnju do rekreativnih za cijelu obitelj. Sajam Cosmo bike u Veroni na ukupnoj površini od 35 000 m2 pravo je mjesto za promociju biciklizma Srednje Dalmacije jer se tamo predstavlja više od 400 izlagača iz 20 zemalja. Događanja i prezentacije na sajmu svake godine prati 300 novinara i očekuje se dolazak 60.000 posjetitelja.
CosmoBike

Sajam f.re.e Munchen (19.-23.02.)

Ovaj sajam izuzetno je značajan za turizam naše županije jer su Bavarci naši brojni dugogodišnji gosti, a osim toga taj sajam uvijek izaziva veliki interes profesionalaca u turizmu, medija i široke publike. Turistički sajam f.re.e. najveći je i najposjećeniji turistički sajam u Bavarskoj za široku publiku te je ujedno jedan od najznačajnijih sajmova putovanja i aktivnog odmora u Njemačkoj i Europi. Na površini od 80 tisuća m2 svoje turističke sadržaje ove godine prezentirat će više od od 1300 izlagača iz 70 zemalja u 8 hala.
Tuistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije je zbog svega navedenog u suradnji s turističkim zajednicama na području Makarske rivijere zakupila prostor u sklopu štanda HTZ-a sa mjestom za poslovne razgovore turističkih gospodarskih subjekata sa područja županije. U Munchenu će za vrijeme sajma atraktivan nastup imati sinjski alkari, alkarski momci i Gradska glazba Sinj koji će 19. veljače prodefilirati centrom Münchena u funkciji promocije turizma Splitsko-dalmatinske županije i Hrvatske u Bavarskoj. Idućeg dana 20. veljače će se alkari predstaviti posjetiteljima Sajma defileom kroz izložbene hale i na štandu gdje će predstaviti tradicionalnu vitešku igru i nematerijalnu kulturnu baštinu kojom se Sinjani ponose te svoju tradiciju čuvaju više od 300 godina. Prva dva dana sajma će u organizaciji TZ županije na štandu HTZ-a biti priređena degustacija cocktaila Alkar i Srce Jadrana za poslovne partnere i novinare, a na promociji će uz turističke radnike sudjelovati i župan Blaženko Boban.f.re.e Munchen

Sajam ITB Berlin (4.-8.03.)

ITB Berlin je najvažnija poslovna platforma za globalnu turističku ponudu, a njemački gosti su na vrhu po posjećenosti Splitsko-dalmatinske županije, pa Turistička zajednica SDŽ po drugi put samostalno nastupa u Berlinu na sajmu. Na štandu veličine 52 metra četvorna bit će predstavljeni svi turistički klasteri županije sa info-pultom: Splitska rivijera, Makarska rivijera, Brač, Hvar, Vis i Dalmatinska zagora. Samostalni štand će osigurati dovoljno mjesta za poslovne razgovore turističkih gospodarskih subjekata sa područja županije sa poslovnim partnerima u Berlinu. U sklopu štanda TZ županije predviđen je niz događanja i poslovnih susreta, posjetit će ga župan Blaženko Boban, a predviđene su promocije cocktaila Srce Jadrana nazvanog po županijskom turističkom sloganu, te pjenušca i vina lokalnih proizvođača Splitsko-dalmatinske županije.
Ta vodeća međunarodna poslovna burza turizma predstavlja paletu putovanja, odmora i zabave cijelog svijeta uz niz predavanja, prezentacija najnovijih trendova i stanja na tržištu.Prošle je godine na sajmu sudjelovalo gotovo 11.000 izlagača iz 180 zemalja, a tijekom pet dana održavanja zabilježeno je više od 160 tisuća, mahom poslovnih posjetitelja.