Slunj proglašen jednim od najgostoljubljivijih gradova na Zemlji prema Guest Review Awards 2018 nagradama Booking.com-a

Split, Zadar i Dubrovnik među 20 najnagrađivanijih gradova svijeta već drugu godinu za redom

Izvor i foto: Booking.com

Booking.com, jedna od vodećih svjetskih online platformi za putovanja, nagradom Guest Review Awards 2018 danas odaje počast partnerima koji kontinuirano svojim gostima pružaju odlično korisničko iskustvo.

U sedmom izdanju ove godišnje nagrade 759.845 objekata u ukupno 219 zemalja i teritorija dobiva nagradu, pri čemu su zemlje s najviše nagrada Italija (106.513), Španjolska (46.646), Francuska (45.286), Njemačka (36.042), Sjedinjene Američke Države (35.626), Hrvatska (34.027), Ujedinjeno Kraljevstvo (31.206), Ruska Federacija (26.729), Poljska (26.572) i Brazil (24.477).

U Hrvatskoj je nagradu dobilo 34.027 objekata svih vrsta s ukupnom prosječnom ocjenom recenzija od 9,0 što je uz Novi Zeland koji nosi istu prosječnu ocjenu, najviša prosječna ocjena gostiju u svijetu. U top 20 najnagrađivanijih gradova Hrvatska se našla s tri grada koji su se na tom popisu našli i prošle godine, a to su Split koji se nalazi na trećem mjestu odmah nakon Rima i Saint Petersburga, Zadar koji se nalazi na 16. i Dubrovnik na 20. mjestu. Prema broju dobivenih nagrada Hrvatska se i ove godine našla na 6. mjestu svjetske liste.

Najgostoljubljivija mjesta u Hrvatskoj

Na temelju udjela objekata koji dobivaju nagradu u 2018., Booking.com po prvi put otkriva najgostoljubljivija mjesta na Zemlji prema recenzijama putnika. S najvećim postotkom nagrađenih objekata od onih koji ispunjavaju uvjete, najgostoljubljivije su zemlje Austrija, Češka Republika, Poljska, Novi Zeland, Tajvan, Rumunjska, Mađarska, Irska, Srbija i Grčka.* Najgostoljubljivija odredišta u Hrvatskoj su Slunj, Korenica, Plitvička jezera, Otočac, Rakovica, Skradin, Osijek, Zagreb, Split, Rovinj.** To je posebno važno za 72% putnika iz Hrvatske koji kažu da su im susretljivi i zanimljivi lokalni stanovnici jedan od najvažnijih faktora prilikom odabira odredišta za sljedeće putovanje.***

Kad je riječ o najgostoljubljivijim vrstama smještaja, putnici iz Hrvatske preferiraju iskustva boravka u hotelima, kućama za odmor, apartmanima i vilama.****

Apartmani i jedinstveni smještajni objekti ostaju favoriti putnika

Drugu godinu zaredom apartmani su najnagrađivanija vrsta smještaja i čine više od trećine (36%) nagrađenih objekata u svijetu 2018. Zapravo, dok su hoteli druga najnagrađivanija vrsta smještaja, gotovo tri četvrtine (73%) svih nagrađenih objekata čine kuće, apartmani i drugi jedinstveni smještajni objekti, uključujući brodove, iglue, smještaj kod domaćina i ladanjske kuće. Također drugu godinu zaredom, u 2018. četiri od pet najnagrađivanijih vrsta smještaja pripada opcijama smještaja: Apartmani (269.649), hoteli (148.913), privatni smještaj (78.574), smještaji s doručkom (66.697) i vikendice (56.303).

Kontinuirani interes putnika da iskuse raznolik spektar jedinstvenih boravaka također se može vidjeti u rezultatima nedavnog istraživanja Booking.com-a među 21.500 putnika iz 29 zemalja među kojima je i 500 ispitanika iz Hrvatske koje naglašava da bi u 2019 gotovo pola putnika iz Hrvatske (45%) više voljelo boraviti u privatnom smještaju (kući za odmor ili apartmanu) nego u hotelu.

Osim toga, više od četvrtine putnika iz Hrvatske (27%) kaže da bi razmislili o tome da dodaju svoj dom na stranicu za rezervaciju smještaja tijekom sljedeće godine. Uz 33% putnika iz Hrvatske koji 2019. također žele boraviti u vrsti smještaja koju još nikad prije nisu isprobali, potražnja potrošača u ovom segmentu i dalje ostaje velika.
„Bez obzira na vrstu, veličinu ili lokaciju smještajnog objekta, kod naših smo gostiju primijetili da uistinu cijene element ljudske topline tijekom svog putovanja, bilo da se radi o dodatnoj pažnji prema detaljima ili uistinu individualiziranom pristupu usluzi”, rekao je Olivier Grémillon, potpredsjednik Booking.com-a. „Ovim nagradama slavimo i mislimo na sve odlične pružatelje smještaja koji svakodnevno stvaraju posebna iskustva putovanja za naše goste.”

ODABIR IZVRSNIH SMJEŠTAJNIH OBJEKATA U HRVATSKOJ KOJI SU PRIMILI NAGRADU ZA 2018.
https://www.booking.com/hotel/hr/villa-allegra-lovran, Lovran

https://www.booking.com/hotel/hr/apartments-mistral, Mimice

https://www.booking.com/hotel/hr/b-amp-b-plitvica-creek, Plitvica Selo

https://www.booking.com/hotel/hr/9, Zagreb

https://www.booking.com/hotel/hr/dalmatia-infinity, Bibinje

https://www.booking.com/hotel/hr/guesthouse-aljmas, Aljmaš

https://www.booking.com/hotel/hr/pansion-barica, Crikvenica

https://www.booking.com/hotel/hr/prima-luxury-rooms-split, Split

https://www.booking.com/hotel/hr/hotelkompasdubrovnik, Dubrovnik

https://www.booking.com/hotel/hr/nirvana, Motovun

Način ocjenjivanja:

Kako bi dobili nagradu, smještajni objekti trebali su imati prosječnu ocjenu od 8,0 ili višu na temelju 5 recenzija do 31. listopada 2018. u 23:59 (CET). Samo gosti koji su uistinu boravili u smještajnom objektu mogu ostaviti recenziju svog iskustva na Booking.com-u. Nakon što su se odjavili iz objekta, gosti su zamoljeni da ocijene svoje iskustvo u smještajnom objektu prema šest kategorija: čistoća, udobnost, lokacija, sadržaji, osoblje i vrijednost za novac. S obzirom na to da se te recenzije ni na koji način ne uređuju ili prilagođavaju, one putnicima mogu poslužiti kao autentična referenca na to kako izgleda iskustvo pravog gosta u svakom smještajnom objektu na Booking.com-u.

*Zemlje su poredane prema ukupnom udjelu dobitnika nagrade Guest Review Award 2018 u usporedbi s ukupnim brojem objekata koji ispunjavaju uvjete u toj zemlji. Zemlje su također trebale imati natprosječni broj dobitnika kako bi bile uključene na ovaj popis (4000 dobitnika nagrade ili više).

**Gradovi su poredani prema ukupnom udjelu dobitnika nagrade Guest Review Award 2018 u usporedbi s ukupnim brojem objekata u tim gradovima. Gradovi su također trebali imati natprosječni broj dobitnika nagrade kako bi bili uključeni na ovaj popis (60 dobitnika nagrade ili više), a odabir je uređen kako bi se osigurala zemljopisna rasprostranjenost.

***Ovo je definirano kako postotak ispitanika koji su ocijenili ovu kategoriju ocjenom od 7 od 10 ili višom. Istraživanje je naručio Booking.com i ono je neovisno provedeno na uzorku od 53.492 ispitanika na 31 tržištu. Kako bi mogli sudjelovati u ovoj anketi, sudionici su trebali imati barem 18 godina, putovati barem jednom u prethodnih 12 mjeseci i biti glavni donositelj odluka ili biti uključeni u donošenje odluka vezanih uz svoja putovanja. Anketa je provedena online i održavala se između 16. listopada i 12. studenoga 2018.

****Vrste smještaja poredane su prema ukupnom udjelu dobitnika nagrade Guest Review Award 2018 u usporedbi s ukupnim brojem objekata koji ispunjavaju uvjete globalno prema svakoj vrsti smještajnog objekta.

O Booking.com-u:
Booking.com B.V. osnovan je 1996. godine u Amsterdamu te se od male nizozemske startup tvrtke razvio u jednu od najvećih online tvrtki na svijetu. Booking.com je dio grupe Booking Holdings (NASDAQ: BKNG) i broji više od 17.000 zaposlenika u 200 ureda i 70 zemalja diljem svijeta.
Naša je misija omogućiti ljudima da proputuju cijeli svijet. Stoga ulažemo u digitalnu tehnologiju kojom im nastojimo olakšati putovanja. U Booking.com-u nudimo najveći izbor nevjerojatnih smještajnih objekata, uključujući apartmane, kuće za odmor i obiteljske objekte s doručkom pa sve do luksuznih resorta s 5 zvjezdica, kućica na drvetu pa čak i iglua. Booking.com stranica i mobilne aplikacije dostupne su na više od 43 jezika, više od 29 milijuna dodanih smještajnih jedinica u više od 145.000 odredišta u 229 zemalja i teritorija diljem svijeta.
Na našoj se platformi svaki dan rezervira više od 1,5 milijuna noćenja. Bez obzira na to putuju li poslovno ili privatno, putnici mogu brzo i jednostavno rezervirati savršen smještaj uz Booking.com, bez naknada za rezervaciju i uz jamstvo vraćanja razlike u cijeni. Uz naš tim korisničke službe, korisnici mogu kontaktirati Booking.com 0-24 i zatražiti podršku na 43 jezika, u bilo koje doba dana ili noći.
Pratite nas na Twitteru i Instagramu, lajkajte našu stranicu na Facebooku, a za novosti, podatke i ostalo posjetite naš global media room.