Šef TUI -a vidi snažan trend prema online rezervacijama

Ograničenja putovanja nastavila su kočiti poslovanje u trećem tromjesečju


Izvor i foto: Turizmoteka/TUI

Prema riječima izvršnog direktora TUI-a Fritza Joussena, rezervacije putem vlastitih internetskih portala trećih strana u Njemačkoj sada čine 39 posto prometa TUI-ja. Joussen smatra da je to dobro, ali istodobno smanjuje očekivanja od ljetnog poslovanja. Grupa je u posljednjem tromjesečju izgubila 670 milijuna eura.
U Njemačkoj je udio online rezervacija porastao sa 22 na 39 posto u trećem tromjesečju financijske godine od travnja do lipnja u odnosu na 2019. godinu, kaže Joussen. Na razini cijele grupe udio je 52 posto. Osim toga, interakcija s gostima sve se više odvija digitalno - gotovo 70 posto gostiju TUI paketa koristi aplikaciju TUI. To odgovara povećanju od 21 postotnih bodova.

Sveukupno, ograničenja putovanja nastavila su kočiti poslovanje u trećem tromjesečju. To se prije svega odnosi na važno britansko tržište za koje su do sredine srpnja još uvijek postojala ozbiljna ograničenja putovanja. Prema Joussenu, broj gostiju u Njemačkoj trenutno je dvostruko veći nego u Velikoj Britaniji. To nije bez posljedica: planirani kapaciteti u najvažnijim mjesecima godišnjeg odmora ljeti trebali bi sada doseći samo 60 posto razine 2019. godine. U svibnju je Joussen najavio 75 posto kao cilj; no sada su rezervacije za ljetne mjesece više od polovice ispod razine 2019. Uostalom, cijene za ovo razdoblje u prosjeku su šest posto više nego u ljeto 2019., objavio je TUI.

"S milijun i pol dodatnih rezervacija od svibnja i ukupno više od četiri milijuna rezervacija za ljetne poslove, zadovoljni smo", sažima šef TUI -ja. "Posebno u Njemačkoj i na kontinentalno-europskim tržištima trenutne brojke o rezervacijama pokazuju da se ima još puno toga nadoknaditi. U Engleskoj se putovanja nisu mogla nastaviti sve do sredine srpnja.