Reić: Moramo održati imidž Hrvatske kao sigurne destinacije

U velikoj Britaniji u usporedbi s mediteranskim destinacijama Hrvatska je rame uz rane s Grčkom i u prednosti pred Francuskom, Portugalom, Španjolskom, Italijom


Izvor i foto: HRT
Autor: J.L./P.F./Dnevnik/IMS/HRT

- Britanija je jako bitno, jedno od top 10 tržišta za hrvatski turizam, u 2019. ostvarili smo nešto manje od 900.000 dolazaka i 4,5 milijuna noćenja britanskih turista, polovica od toga u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, rekla je uživo iz Londona u središnjem Dnevniku HTV-a direktorica Ureda Hrvatske turističke zajednice u Velikoj Britaniji Darija Reić.

Naime, Velika Britanija, jedno od naših najvažnijih turističkih tržišta, Hrvatsku je stavila na takozvanu 'zelenu' listu zemalja, što znači da je sigurna za putovanja Britanaca koji, nakon povratka, neće morati u 14-dnevnu samoizolaciju. Uz Hrvatsku, zelenim su u Europi označene još samo Grčka, Austrija i Njemačka, a izvan nje Tajland, Novi Zeland i Vijetnam. Nove mjere na snagu bi trebale stupiti 6. srpnja.

- U usporedbi s mediteranskim destinacijama Hrvatska je rame uz rane s Grčkom i u prednosti pred Francuskom, Portugalom, Španjolskom, Italijom. To je svojevrstan testament činjenici da je Hrvatska u Velikoj Britaniji percipirana kao sigurna korona-free destinacija. Zračni mostovi bit će dogovarani između Britanije i pojedinačnih destinacija, prvi se očekuju 6. srpnja, više će se znati sljedećeg tjedna. U kontaktu smo s Easy Jetom, Ryanairom, British Airwaysom, očekujemo veliki broj linija prema Puli, Rijeci, Splitu, Zadru, Dubrovniku, rekla je Reić.

Dodala je kako je koronavirus utjecao i na britansku ekonomiju.

- Britanci su već više do 3 mjeseca u lockdownu, vjerujem da svi željno čekaju putovanja, tour operateri bilježe visoki interes. Trenutačno su inozemna putovanja jeftinija nego unutar same Velike Britanije. To je jedan motivator, a drugi sigurnost same destinacije. Moramo održati imidž Hrvatske kao sigurne destinacije, rekla je.