Promocija hrvatskog poslovnog turizma u Pragu

U Pragu se 20. i 21. lipnja održao Events Club Forum poslovna radionica i izlaganje izlagača u organizaciji Europe Congressa

Izvor i foto: Turizmoteka/HTZ

U Pragu se 20. i 21. lipnja održao Events Club Forum poslovna radionica i izlaganje izlagača u organizaciji Europe Congressa, na kojoj je Hrvatska turistička zajednica promovirala hrvatsku MICE ponudu. Okupilo se više od 80 europskih kupaca, a Kongresni odjel HTZ-a je imao unaprijed dogovorenih 25 sastanaka u B2B dijelu događanja, a od hrvatskih subjekata na radionici su sudjelovali i Kongresni odjel Turističke zajednice grada Dubrovnika, Maistra, Le Meridien Lav te Hotel Park Split čiji predstavnik je predstavio i Fenomen Plitvice rezort.

Organizator je prvi puta održao ovakav koncept događanja, koji planira i u buduće održavati isključivo u Pragu, gdje je sjedište organizatora. Europe Congress godišnje organizira oko pet poslovnih radionica, a Hrvatska turistička zajednica je tijekom 2022. sudjelovala i na radionici u Budimpešti.

U poslovnom turizmu prisutan je pozitivan trend sve većeg broja upita i interesa klijenata za održavanje incentive putovanja (poticajna poslovna putovanja), ali i manjih i većih međunarodnih poslovnih skupova uživo. Dobre najave poslovnih putovanja i skupova u Hrvatskoj potvrdile su nam i prisutne hrvatske tvrtke.

Hrvatska je vrlo zanimljiva destinacija i zbog bogate ponude za manja i srednja događanja, povoljnog položaja, mediteranske klime, ali i zbog bogate kulturne i prirodne baštine te izvrsne eno-gastro ponude i raznih opcija dodatnih aktivnosti koje se organiziraju tijekom incentive putovanja.

Važnost poslovnog turizma je što se putovanja održavaju u pred i post sezoni te su u pitanju sudionici koji značajno nadprosječno troše u odnosu na odmorišne goste i koriste najvišu raspoloživu ponudu u Hrvatskoj.