Promocija Hrvatske i Kvarnera kao atraktivnih destinacija za aktivni odmor

Promocija je odrađena u sklopu manifestacije „My personal trainer days“, namijenjene temama iz aktivnog i zdravog života te zdrave prehrane

Izvor i foto: Turizmoteka/HTZ

Predstavništvo HTZ-a u Italiji je zajedno s TZ Kvarnera sudjelovalo na manifestaciji namijenjenoj širokoj publici na temu aktivnog i zdravog života te zdrave prehrane pod nazivom „My personal trainer days“, koja se održala u Milanu 16. i 17. rujna 2023. Ova je dvodnevna manifestacija zainteresiranim stanovnicima Milana donijela preko 500 besplatnih predavanja, od najboljih treninga i wellness praksi, do razgovora s dionicima iz svijeta sporta i wellnessa koji su podijelili svoja iskustva s publikom.

Obuhvaćeni su bili i zdravi proizvodi te zdravstvene ustanove koje su promovirale svoje usluge, a cijelo je događanje bila i izvrsna prilika za promociju destinacija pa su brojnoj publici tako predstavljene Hrvatska i regija Kvarner kao kvalitetne i atraktivne zdravstveno-turističke destinacije. Cilj ovog zajedničkog nastupa je daljnje jačanje prepoznatljivosti Hrvatske i Kvarnera kao odmorišnih destinacija kroz posebnu prezentaciju opće hrvatske ponude na temu zdravstvenog i aktivnog turizma te Kvarnera kao idealne destinacije zdravstvenog turizma i zdravog stila života.

Hrvatski štand je posjetio i bivši talijanski nogometaš, danas TV komentator Claudio Marchisio, koji se prisjetio svojih posjeta Hrvatskoj i izrazio želju za ponovnim dolaskom. Radilo se o još jednoj u nizu planiranih promotivnih aktivnosti Predstavništva HTZ-a u Italiji na ovom tržištu za stvaranje motiva dolaska u pred i posezoni, a odličnim odazivom građana na ovu manifestaciju ponovno je naglašena važnost zdravstvenog turizma i zdravog stila života. Naime, ovo je događanje posjetilo više od 13.000 posjetitelja, od kojih je velika većina sudjelovala na organiziranim sportskim aktivnostima poput aerobika, yoge, košarke i dr.

Dodajmo kako je organizator i medijski pokrovitelj događanja „My Personal Trainer“, najčitaniji medij za zdravlje i aktivni odmor u Italiji, čija je uspješna promotivna kampanja obuhvatila više milijuna ljudi obzirom da ovaj medij ima 13,5 milijuna jedinstvenih mjesečnih korisnika i preko 3 milijuna pratitelja na društvenim mrežama.