Nijemci ni ove sezone neće zaobići Jadran

Nijemci su tijekom posljednjih sedam dana značajno podigli broj rezervacija smještajnih kapaciteta putem službene stranice Croatia Luxury Renta

Izvor i foto: Privredni.hr/ I.G.

Foto: Croatia Luxury Rent

Nakon što su ranije zbog popuštanja mjera u Austriji, Švicarskoj, Poljskoj, Češkoj i Slovačkoj gosti iz tih zemalja pojačano bukirali smještaj na Jadranu, ovih se dana događa svojevrstan prodajni boom i s tržišta Njemačke.

Kao posljedica poboljšanja epidemiološke situacije u Njemačkoj, Nijemci su tijekom posljednjih sedam dana značajno podigli broj rezervacija smještajnih kapaciteta putem službene stranice Croatia Luxury Renta. Iz agencije najavljuju kako u nadolazećim tjednima očekuju dodatnu ekspanziju rezervacija.

Nijemci su dugi niz godina najbrojnija skupina gostiju u Hrvatskoj, kako u kontekstu CLR-a, tako i općenito. Najveći broj rezervacija i upita tradicionalno dolazi iz Bavarske odakle dolazi trećina njemačkih gostiju. Na temelju iskazanog interesa, najveća potražnja vlada za smještajem na odredištima diljem Istre, što je i logično budući će i ovog ljeta Nijemci uglavnom putovati vlastitim automobilima.

Turisti iz Njemačke su prošle sezone ostvarili najveći broj noćenja putem CLR-a, i ako je suditi prema trenutnim pokazateljima, za očekivati je da bi tijekom ove sezone broj posjetitelja koji će doći u Hrvatsku iz Njemačke trebao porasti za otprilike 4 do 7 posto u odnosu na proteklu godinu.

Prema aktualnim prodajnim pokazateljima, u idućim tjednima se očekuje dodatno jačanje interesa iz zemalja Beneluksa koje još nisu snažnije krenule s bookingom. U Croatia Luxury Rentu vjeruju kako će početkom lipnja i ta tržišta značajno porasti u ukupnom udjelu rezervacija s pojedinih tržišta.

"Uz povratak već etabliranih gostiju s ranije navedenih tržišta, posebno raduje broj rezervacija slovenskih i srpskih gostiju koji su krenuli sa snažnim bukingom još početkom svibnja", istaknuo je čelni čovjek CLR-a Josip Stulić.

Unatoč revitaliziranju i povratku određenog broja gostiju s tržišta SAD-a i Kanade, preostala daleka tržišta nisu se prodajno aktivirala pa je za očekivati da prekomorska tržišta u 2021. godini neće imati većeg utjecaja na ostvarenje ukupnog turističkog rezultata.