New Deal Europe uspješno završava kampanju 'Essential Balkans'

Kampanja, koja promiče privlačnost Balkana za putnike iz Sjeverne Amerike, fokusirana je na Crnu Goru, Srbiju i Rumunjsku

Izvor i foto: Turizmoteka/newdealeurope.com

New Deal Europe (NDE) sa zadovoljstvom najavljuje uspješan završetak kampanje Essential Balkans', ključne inicijative ostvarene u partnerstvu s Visit Europe. Kampanja, koja promiče privlačnost Balkana za putnike iz Sjeverne Amerike, fokusirana je na Crnu Goru, Srbiju i Rumunjsku. Izabrana ranije ove godine od strane Visit Europe, New Deal Europe realizirao je ovaj uzbudljiv novi projekat kako bi istakao čarobni Balkan, uz podršku Europske unije, Turističkih odbora Crne Gore i Srbije, i Udruženja rumunjskih agencija za dolazni turizam.

Sve je ostvareno za samo šest mjeseci, od srpnja do prosinca, kampanja je napravila značajne korake u pružanju podrške svim glavnim oblastima sjevernoameričke turističke trgovine, s prodajnim misijama koje su obuhvatile New England, New York, D.C., Midwest, Northwest, Kaliforniju, Ontario, Novu Škotsku i Quebec . Rezultati su uključivali kreiranje potencijalnih prekograničnih itinerera na osnovu povratnih informacija klijenata i temeljili se na opsežnim istraživanjima i znanju stečenom posjetima regiji od strane tima NDE u rano ljeto 2023.

Značajan trenutak godine bio je predstavljanje New Deal Europe glavnim operaterima izlaznog turizma Sjeverne Amerike kao posebnim gostima na doručku ‘Around the World’ tokom Godišnje konferencije 2023 USTOA Annual Conference and Marketplace u Los Anđelesu u prosincu. Tim je također sudjelovao, kao pridruženi član, u preko 40 sastanaka s vodećim partnerima u sjevernoameričkoj turističkoj industriji na tom događaju.

To je uslijedilo nakon veoma uspješnog događaja Limitless Travel ljeti, gdje je video prezentacija New Deal Europe o destinacijama Esencijalnog Balkana bila gledana od strane preko 300 savjetnika za luksuzna putovanja, a zatim je uslijedio cijeli dan B2B sastanaka s agentima koji su inspirirani ovim da promoviraju tu regiju.

Kulminacija ovog višemjesečnog programa bio je virtualni market, u suradnji s Europskom turističkom asocijacijom (ETOA) - dan B2B sastanaka koji je uključivao edukativne prezentacije destinacija o svakoj od tri zemlje, ističući njihove jedinstvene prodajne točke za trgovinu.

Trenutno se radi opsežan izvještaj zasnovan na anketama i istraživanjima, koji procjenjuje poduzete aktivnosti i identificira buduće mogućnosti, i koji će oblikovati budući program Essential Balkans'.

Direktor New Deal Europe, Tine Murn, rekao je, 'Usprkos ambicioznom programu i uskom vremenskom okviru, oduševljeni smo što možemo izvijestiti da brojne sjevernoameričke turističke kompanije sada razmatraju te tri destinacije, i širi Balkan, za svoje buduće programe. Čvrsto vjerujemo da je nastavak i rast ovog programa suštinski kako bi se ostvario njegov puni potencijal. Zahvaljujemo se svim našim partnerima i suradnicima na podršci u činjenju ove kampanje velikim uspjehom.'