Kvarner predstavljen u Berlinu

Prezentacija je bila posvećena zimskoj ponudi Kvarnera koja obiluje raznim temama i događanjima.

Izvor i foto: TZ Kvarnera

Turistička zajednica Kvarnera nakon niza uspješnih promotivnih aktivnosti na općim, poslovnim i specijaliziranim sajmovima i prezentacijama, u prosincu se predstavlja u Berlinu, njemačkoj publici – tradicionalno najbrojnijim gostima Kvarnera.
Ovog puta prezentacija je posvećena zimskoj ponudi Kvarnera koja obiluje raznim temama i događanjima.

Oko pedesetak uzvanika među kojima su bili predstavnici specijaliziranih agencija za posezonska i lječilišna putovanja, prodajni agenti, predstavnici medija, prvenstveno iz područja turizma, te predstavnici društveno-gospodarskog života, prisustvovalo je prezentaciji u berlinskom restoranu Oxymoron.

Predstavnica Turističke zajednice Kvarnera, gospođa Tanja Augustinović prezentaciju regije Kvarner je otvorila uz popratne pozdravne govore izvanrednog i opunomoćenog veleposlanika Republike Hrvatske u Njemačkoj, dr.sc. Gordan Grlić - Radman te direktora Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu, gospodina Romea Dragicchia.

Bio je to poziv i poticaj za uzvanike da Kvarner ne promatraju samo kao destinaciju sunca i mora, već kao nezaobilazno vrelo novih i raznovrsnih sadržaja. Tako su zdravstvena i lječilišna ponuda Thalassotherapie u Opatiji i Crikvenici te Lječilišta na Lošinju, nadolazeća adventska događanja na Kvarneru s posebnim naglaskom na „Advent u Opatiji“ i gastronomska ponuda vrhunskih kvarnerskih restorana bila pun pogodak.

Nakon zanimljive prezentacije koja je otkrila i neke nove čari Kvarnera, uslijedila je večera i ugodno druženje s uzvanicima, uz eno-gastronomsku ponudu uz nezaobilaznu vrbničku Žlahtinu.

Također, bila je to prigoda za zahvalu njemačkim gostima, koji su u razdoblju od siječnja do listopada 2018. godine na Kvarneru ostvarili 5% više dolazaka i 3% više noćenja nego u istom razdoblju protekle godine, te su time i dalje vodeći gosti po turističkom prometu s udjelom od 30% prometa.
Svima prisutnima podijeljeni su i promidžbeni materijali u izdanju Turističke zajednice Kvarnera sa kontaktima radi uspostave daljnje suradnje.

Izjava direktorice Turističke zajednice Kvarnera dr.sc. Irene Peršić Živadinov:
„Iako je regija Kvarner u Njemačkoj već prepoznata kao poželjna i rado posjećena turistička destinacija, ova prezentacija je svakako bila odlična prilika da se predstavimo kao destinacija široke, kvalitetne i raznolike turističke ponude i izvan glavne turističke sezone. Njemački gosti osobito cijene osoban kontakt prilikom odabira i odluke u kojoj destinaciji će provesti svoj odmor. Stoga, Turistička zajednica Kvarnera nastavlja sa aktivnostima animiranja gostiju kroz sajamske nastupe, prezentacije i predstavljanja, jer kada pogledamo statistiku – gosti iz Njemačke vodeći su po ostvarenom turističkom prometu na Kvarneru s udjelom od gotovo 30%, i ostvarenih čak 5 milijuna noćenja! To znači da su svi naši napori i kontinuirana ulaganja u pojačanu promociju na njemačkom tržištu urodili plodom i da istim tempom nastavljamo i u 2019. godini.“