Italija krenula s promidžbenom kampanjom

Promiče se čežnja za onim što nudi Italija

Izvor i foto: Turizmoteka/ENIT

Kabriolet koji se vozi Italijom u videozapisu otkriva najvažnije: jedinstveno umjetničko blago, slikovita sela, tirkizno plavo more i blistava lica aktivnih i ugodnih turista. "Čeznete za čistom Dolce Vitom?", Pita se gledatelja. I svi koji gledaju nove reklame talijanske nacionalne turističke zajednice (ENIT), željeli bi vikati "Da" i krenuti put Belpaesea. I upravo je o tome riječ u velikoj kampanji za Italiju, kojoj pripadaju i televizijski spotovi. Namijenjeni su mamljenju ljudi na odmor u toj južnoeuropskoj zemlji.

"Našom imidž-kampanjom za više medija želimo pobuditi želju za Italijom i uživanjem u životu putem različitih kanala", objašnjava Antonella Rossi, voditeljica ENIT-ovog ureda u Frankfurtu. Proizvođači prihvaćaju moto čežnje u različitim situacijama i prikazuju motive koji privlače različite ciljne skupine.

Ovaj će tjedan započeti TV kampanja na ARD-u, a spotovi će trajati do 10. srpnja u popodnevnim i večernjim programima. Također se mogu vidjeti na ZDF-u između 21. lipnja i 14. srpnja. Uz to, sljedećih će tjedana uslijediti nadahnjujuća video kampanja i kampanja na društvenim mrežama, kao i niz tiskanih i internetskih oglašavanja.

Dio kampanje dostupan je ovdje: https://www.youtube.com/c/italyit/videos .
Talijanska nacionalna turistička zajednica (ENIT) sa sjedištem u Rimu odgovorna je za turističku promociju turističke destinacije u inozemstvu. ENIT ima ukupno 28 međunarodnih ureda u inozemstvu.