Hrvatske atrakcije top teme u francuskim medijima

O Hrvatskoj i njenoj turističkoj ponudi izvijestili su jedni od najpopularnijih magazina posvećenih putovanjima

Izvor i foto: Turizmoteka/HTZ

Uz jako dobre rezultate turističkog prometa, popularnost Hrvatske na francuskom tržištu potvrđuje velik broj medijskih objava o hrvatskim destinacijama. Naime, o Hrvatskoj i njenoj turističkoj ponudi izvijestili su jedni od najpopularnijih magazina posvećenih putovanjima, kao što je GEO, koji je u svom srpanjskom izdanju objavio veliku reportažu iz Hrvatske koja je rezultat putovanja novinara Sebastiana Desurmonta. Riječ je o reportaži koja obuhvaća atrakcije poput sinjske Alke, slapova Krke, brijunskog otočja, Slavonije, Dugog otoka te Zagreba, dok vizure otoka Visa krase naslovnicu ove reportaže „Hrvatska daleko od turističkih gužvi“. Osim prirodnih ljepota i kulturne baštine, reportaža brojnim čitateljima ovog magazina, kojih ima više od 6 milijuna, otkriva i brojne hrvatske gastronomske specijalitete.

Popularnost hrvatskih destinacija dodatno potvrđuje i jedan od najčitanijih francuskih online i tiskanih časopisa Le Figaro, u kojem je objavljena reportaža o Zagrebu s osvrtom na tržnicu Dolac. Pod naslovom „Tržnica Dolac, trbuh Zagreba“, Dolac je uvršten među najljepše europske tržnice s opisom kao šarmantnog i nezaobilaznog mjesta prilikom boravka u Zagrebu za koji se ističe da je atraktivna europska metropola. I ovaj je članak rezultat studijskog putovanja novinara Thibaulta Petita u suradnji s TZ grada Zagreba. Le Figaro je vodeći online francuski portal koji bilježi gotovo 152 milijuna posjetitelja svakog mjeseca.

Objave o Hrvatskoj mogu se pronaći i u jednim od najutjecajnijih francuskih novina Le Parisien koje su na svojoj duplerici pozicionirale Zadar pod naslovom „24 sata u Zadru“, zatim u online izdanju Voguea koji je objavio listu najljepših hrvatskih plaža, dok se u magazinu Grazia, kojeg prati 3,5 milijuna čitatelja, navode razloge zašto posjetiti Zagreb. Hrvatska je predstavljena i u sklopu emisija „To je vaš vikend“, koja se emitira na nacionalnoj TV kući BFMTV koja u prosjeku ima 55 milijuna gledatelja mjesečno, dok je 90 minuta putopisne emisije „Echappele Belles“ o Istri, zbog velikog interesa, ponovno emitirana na nacionalnoj TV postaji France 5.

„U proteklom razdoblju s ovog su tržišta organizirana brojna novinarska putovanja za najznačajnije francuske medije, ali i intenzivirane su ostale PR i marketinške aktivnosti što je rezultiralo odličnom medijskom slikom Hrvatske na ovom potentnom emitivnom tržištu. Iako se najveći broj Francuza tek očekuje, dolasci i noćenja iz Francuske ostvaruju značajan porast u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Francuzi su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili gotovo 800 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 97 posto. Hrvatska se nalazi među top 10 inozemnih destinacija kod većine specijaliziranih i općih francuskih turoperatora, mnogi najavljuju odlične rezultate te vjerujemo kako ćemo se do kraja godine približiti brojkama iz rekordne 2019. godine“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica predstavništva HTZ-a u Francuskoj.