ETC: Co-branding tematskih promotivnih kampanja

Poziv na podnošenje prijedloga


Izvor i foto: ETC

Europska komisija za putovanja (ETC) odlučila je investirati u najkreativnije tematske transnacionalne promotivne kampanje, zamišljene, razvijene i izvršene za podizanje tržišne svijesti o Europi kao turističkom odredištu.

Ovaj poziv za podnošenje prijedloga pokrenut je u okviru ad hoc potpore Europske komisije (EK) Europskoj komisiji za putovanja (ETC) s ciljem pružanja potpore promicanju tematskih transeuropskih turističkih proizvoda u trećim zemljama.

Poziv za dostavu prijedloga dio su provedbe marketinške strategije ETC-a „Horizon 2022“ koja ima za cilj izgradnju prepoznatljive slike o Europi kao turističkoj destinaciji na dalekim tržištima, održavanju njezina tržišnog udjela i bolje raspršenosti putničkih tokova. uzimajući u obzir težnje stanovnika prema održivom rastu turizma.
U okviru ovog poziva, prijedlozi za kampanju donose dodatnu vrijednost ETC-u i naporima Europske komisije u zajedničkoj promociji Destination Europe.

Ukupni raspoloživi proračun : 1.100.000 EUR
Rok za prijavu : 30. rujna 2019. (12:00 CEST)
Procijenjeni datum početka : studeni 2019
Trajanje : 12 mjeseci