Booking Holdings nadmašio je očekivanja zarade i prihoda u prvom tromjesečju
Snažna međunarodna potražnja nadoknadila slabiju potražnju za putovanjima u SAD-u.
Izvor i foto: Turizmoteka/Booking.com
Izvršni potpredsjednik i financijski direktor Booking Holdingsa Ewout Steenbergen da je intervju Catalystsu. U njemu s epohvalio dobrim financijskim rezultatima Booking.com-a u prvom kvartalu 2025.
Evo njegove ocjene rezultata Booking.coma u prvom kvartalu 2025:
„Jako smo zadovoljni rezultatima za prvi kvartal. Imali smo snažan početak godine. Što se tiće broja noćenja, rasli smo nešto više od 7% u odnosu na prethodnu godinu. 319 milijuna noćenja prodali smo samo u jednom kvartalu. Ostvarili smo o brojke iznad naših smjernica koje smo dali za prvi kvartal. Također, vidjeli smo da prihodi idu vrlo dobro, 8% više. Zarada po dionici porasla je za 22% u odnosu na prethodnu godinu, a to je daleko iznad naših očekivanja. Također smo vratili 2,1 milijardu kapitala dioničarima. Dakle, sveukupno, dobar početak godine.
Imamo veliku prednost što smo globalno vrlo dobro diverzificirani. Dakle, oko 50% naših putnika potrošača je u Europi. Oko 25% je u Aziji, a niska dvoznamenkasta razina je u SAD-u. Općenito vidimo stabilnu potražnju tijekom prvog tromjesečja, uključujući i travanj. Dakle, općenito stabilni trendovi i to je stvarno pozitivno. Vidimo mali pad potražnje u SAD-u. Dakle, SAD je malo iznimka u usporedbi s onim što vidimo u ostatku svijeta. Na primjer, ono što se događa u SAD-u su kraća putovanja. Vidimo ljude koji rezerviraju kraća putovanja. Istodobno slabije stoje hoteli s manje zvjezdica, hoteli s jednom i dvije zvjezdice. Dakle, postoji mala podjela na američkom potrošačkom tržištu, jer prilično dobro se drže hoteli s četiri i pet zvjezdica, kao i međunarodna putovanja koja se drže dobro.“