Započela jesenska kampanja „Falling for Croatia“

HTZ pokrenula novu promotivnu kampanju „Falling for Croatia“, koja će se do kraja studenoga provoditi na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter

Izvor i foto: Turizmoteka/HTZ

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Falling for Croatia“, koja će se do kraja studenoga provoditi na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz oznake #FallingForCroatia i #BestFallCroatiaBucketList. Kampanja je zamišljena kao svojevrsni jesenski vodič kroz destinacije i aktivnosti koje naša zemlja nudi u ovom razdoblju godine, a glavni ciljevi su poticanje daljnjeg turističkog prometa u posezoni, kao i zadržavanje vidljivosti Hrvatske na emitivnim tržištima nakon izvrsnih rezultata ostvarenih tijekom glavnog ljetnog dijela sezone.

„Nalazimo se u razdoblju godine kada su u fokusu turističkih putovanja kultura, eno-gastronomija, nautika, aktivni turizam i priroda. Sve navedeno obuhvatili smo ovom kampanjom kroz brojne atraktivne fotografije i video materijale, a pritom smo posebni naglasak usmjerili na hrvatske kontinentalne destinacije i što sve gost u jesenskim mjesecima u njima može doživjeti. Naime, nakon izvrsnih rezultata ostvarenih tijekom glavnih ljetnih mjeseci, u ovom dijelu godine želimo zadržati pozitivne trendove, privlačiti nove goste te naglasiti druge dijelove ukupne hrvatske turističke ponude, koja se posebice na kontinentu ističe po kvaliteti, izvornosti te održivosti“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako se posezona odvija vrlo dobro s oko 400.000 turista koji trenutno borave u zemlji.

Uz poruku kako je jesen razdoblje godine u kojem se Hrvatska, a posebice njen kontinent i unutrašnjost mogu doživjeti na jedan nov i čaroban način, ovom će kampanjom biti obuhvaćeno čak 90 proizvoda i destinacija, od unutrašnjosti Istre i Gorskog kotara, preko Međimurja i Hrvatskog zagorja pa sve do Slavonije i Baranje, dok se od aktivnosti posebno ističu obilasci nacionalnih parkova i parkova prirode, dolasci na tradicionalne i kulturne manifestacije na kontinentu, vožnje biciklima ili šetnje po brojnim ucrtanim stazama, kušanja brojnih eno-gastronomskih delicija, sudjelovanja na berbama grožđa, maslina ili mandarina te još mnogo toga.

Očekuje se kako će kampanja rezultirati i zadržavanjem pozitivnih trendova turističkog prometa koji je, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu rujna na razini od oko 10 milijuna ostvarenih turističkih noćenja što u odnosu na isto razdoblje rujna 2019. predstavlja rast od 4 posto.