Turističko vijeće HTZ-a odobrilo suradnju s hrvatskim sportskim savezima

Članovi vijeća usvojili su odluke o marketinškoj i PR suradnji s Hrvatskim vaterpolskim savezom, Hrvatskim košarkaškim savezom te Hrvatskim olimpijskim odborom

Izvor i foto: Turizmoteka/HTZ

 Danas je održana online 6. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća, između ostalog, usvojili odluke o marketinškoj i PR suradnji s Hrvatskim vaterpolskim savezom te Hrvatskim košarkaškim savezom do 2024. godine, dok se suradnja s Hrvatskim olimpijskim odborom odnosi na razdoblje do 2025. godine. Sjednicu je vodila ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.

„Hrvatska prepoznaje važnost sporta u svim segmentima i uz sve aktivnosti koje Ministarstvo turizma i sporta financira kroz krovna sportska udruženja i nacionalne sportske saveze, ovo je još jedna dodatna podrška sustavu sporta. Sport ima višestruku vrijednost i mnogo pozitivnih učinaka te se svako ulaganje u to područje vraća kroz zdravlje građana, ali i izvanredne uspjehe naših sportašica i sportaša zahvaljujući kojima smo među najuspješnijim zemljama svijeta i koji doprinose velikoj vidljivosti i prepoznatljivosti Hrvatske te na taj način promoviraju našu državu. Stoga nam je suradnja s nacionalnim sportskim savezima od izuzetne važnosti i drago mi je što je nastavljamo i na ovaj način“, izjavila je ministrica Brnjac.

„Hrvatski sportaši jedni su od najboljih promotora naše zemlje u svijetu, a brojna sportska događanja i natjecanja motiv su dolaska brojnih turista u našu zemlju, ali i izvrsna prilika za dodatnim isticanjem Hrvatske u međunarodnim okvirima. S obzirom da je naša zemlja u svijetu prepoznata i kao kvalitetna turistička destinacija, dodatnom promocijom kroz sport gradimo pojačanu vidljivost naše zemlje u globalnim okvirima“, zaključio je direktor Staničić, podsjetivši kako u promotivnim kampanjama HTZ-a sudjeluju i brojni hrvatski sportaši.

Suradnja Hrvatske turističke zajednice s nacionalnim sportskim savezima, između ostalog, obuhvaća promociju turizma kroz marketinške i PR aktivnosti, odnosno kroz isticanje loga hrvatskog turizma na sportskoj opremi, kao i kroz objavu materijala na svim ostalim kanalima komunikacije te popratnim službenim događanjima.

Dodajmo i to kako su članovi vijeća prihvatili Program dodjele potpora male vrijednosti (de minimis) za razvoj turističkog sektora u 2022., a kojim se uređuju uvjeti, kriteriji i način dodjele potpora za sufinanciranje troškova predviđenih Javnim pozivom za dodjelu potpora male vrijednosti namijenjenih razvoju programa destinacijskih menadžment kompanija u 2022. godini. Navedeni javni poziv bit će objavljen na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice najkasnije do 15. ožujka 2022. godine, a ukupna planirana financijska sredstva za potpore iznose 1,6 milijuna kuna.