Radionice Moj-seoski do kraja godine u cijeloj Hrvatskoj

Seoski turizam predstavlja pravi odgovor na povećanu potražnju gostiju i turista za održivim, zelenim i sigurnim turizmom

Izvor i foto: Moj-seoski/Davor Konjikušić

Sve više poljoprivrednih gospodarstava koja se bave seoskim turizmom prepoznaje važnost digitalne promocije i pokazuje interes za upis u aplikaciju moj-seoski.hr.
Udruga ruralnog turizma Hrvatske stoga nastavlja s održavanjem edukativnih terenskih radionica “Moj-seoski” o važnosti i promociji seoskog turizma. Radionice u Središnjoj Hrvatskoj održavaju se do početka listopada, a do kraja godine predviđeno je devet radionica u Slavoniji u listopadu, pet radionica u Istri i na Kvarneru i 12 radionica u Dalmaciji i Lici u studenom i prosincu.

“Seoski turizam predstavlja pravi odgovor na povećanu potražnju gostiju i turista za održivim, zelenim i sigurnim turizmom. Središnja Hrvatska sa svojih 7 županija vjerojatno ima najveći broj objekata seoskog turizma koji se mogu upisati u aplikaciju moj-seoski.hr i zato rado sudjelujemo u provedbi ovog projekta s Udrugom ruralnog turizma Hrvatske. Upisom u aplikaciju, naši pružatelji usluga imaju pravo na besplatnu promociju putem Digitalnog kataloga seoskog turizma na web stranici hrvatska.hr što bi svakako trebali iskoristiti. Zbog toga ih pozivam da se odazovu u što većem broju i upišu u aplikaciju čim prije” istaknula je koordinatorica klastera Središnja Hrvatska Ivana Alilović, ujedno i direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije.

Za Središnju Hrvatsku planirano je 11 od 37 terenskih radionica koje se izvode u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama i akcijskim grupama, a uz financijsku podršku Ministarstva turizma i sporta. Radionice se u Središnjoj Hrvatskoj održavaju 20.9. u Zelini, 21.9. u Samoboru, 22.9. u Bjelovaru, 23., 24. i 30.9. u Međimurju, 27.9. u Jastrebarskom, 29.9 u Krapini, i 1.10 u Varaždinu.
U aplikaciju se upisuju poljoprivredna gospodarstva koja se bave pružanjem ugostiteljskih i turističkih usluga. Dok sam upis traje od 15 do 20 minuta, prije upisa potrebno je pripremiti dokumentaciju i fotografije koje se prilažu u aplikaciju. Podaci se mogu mijenjati 365 dana u godini pri čemu aplikacija predstavlja alat koji je u potpunosti prilagođen pružateljima usluga.

“Izuzetno smo zadovoljni suradnjom s turističkim zajednicama i lokalnim akcijskim grupama koji nam pomažu u organizaciji radionica. Primerice, LAG Moslavina i Turistička zajednica Sisačko-moslavačke županije odradili su izvrstan posao u organizaciji prošlotjedne radionice na čemu smo im iznimno zahvalni. Imajući u vidu sezonu poljoprivrednih radova, odaziv je dobar, a diskusije vrlo konstruktivne. Na radionicama prikupljamo i informacije o problemima seoskog turizma koje ćemo upotrijebiti prilikom definiranja hrvatskog modela seoskog turizma koji je pred nama” naglasila je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge ruralnog turizma Hrvatske.

S obzirom da živimo u digitalnom dobu, učesnici su prepoznali važnost digitalne promocije seoskog turizma i interes za upisom je velik. Prije dolaska na radionicu, učesnicima se preporučuje registracija u aplikaciji uz korištenje korisničkih uputa u brošuri “7 koraka do Vaše promocije na web stranici Croatia.hr”, a nakon svake radionice URTH održava i individualne konzultacije oko upisa.