Kristjan Staničić: "Iduća turistička sezona bit će još izazovnija nego je bila 2019. godina"

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić održao predavanje studentima hotelijerstva i gastronomije u Makarskoj

Izvor i foto: HTZ

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić u utorak je u makarskom hotelu Park, studentima Preddiplomskog sveučilišnog studija hotelijerstva i gastronomije koji je nedavno počeo s radom u Makarskoj, održao predavanje na temu ,,Ustroj i aktivnosti Hrvatske turističke zajednice“. Istaknuo je kako će iduća turistička sezona biti vrlo izazovna, da se treba raditi na razvoju i diversifikaciji turističkog proizvoda i vrlo intenzivno komunicirati s tržištem.

Odgovarajući na pitanja novinara Staničić je za iduću turističku sezonu rekao kako je vrlo izazovna, još izazovnija nego je bila 2019. godina. "To znači da ćemo se boriti za svakog gosta, da trebamo dalje raditi na kvaliteti, na razvoju i diversifikaciji turističkog proizvoda, te da trebamo vrlo intenzivno komunicirati s tržištem i raditi na jednom individualnom pristupu svakom tržištu", naglasio je Staničić.

"Svaki gost je važan i dobro je došao pa je na svima nama koji radimo u turističkom sektoru da se jako potrudimo; da za sljedeću godinu zadržimo ovaj status Hrvatske koji imamo na globalnom tržištu te da ostvarimo ovu razinu rezultata koju smo ostvarili 2019. godine", dodao je.

Upitan o mogućem smanjenju cijena i povećanju plaća zaposlenicima u turizmu, direktor Staničić kazao je kako treba pitati poslodavce u kojem će pravcu ići politika plaća.

"Vjerujem da će Vlada kroz određene kvote i ostale aktivnosti i mjere koje bude poduzimala u pravcu povećanja konkurentnosti, iznaći nova rješenja kada je riječ o zapošljavanju. Što se cijena tiče, cijenu uvijek definira tržište i zakon ponude i potražnje i ja tu ne vidim nikakvih problema", rekao je Staničić, najavivši da HTZ ide u realizaciju nekoliko novih projekata koji su bitni za promociju Hrvatske.

Također je najavio novi zakon o turističkim zajednicama koji u jednoj od svojih temeljnih pretpostavki polazi od udruživanja turističkih zajednica u smislu provedbe zajedničkih marketinških projekata i promocije, za koje će u sklopu sredstava boravišne pristojbe postojati jedan posebni fond za provedbu projekata udružene turističke zajednice.