HTZ: virtualna press konferencija na 10 emitivnih tržišta za 90 predstavnika medija

HTZ organizira virtualnu konferenciju za inozemne medije koja se u isto vrijeme održava na 10 emitivnih tržišta

Izvor i foto: Turizmoteka/HTZ

Hrvatska turistička zajednica organizira virtualnu konferenciju za inozemne medije koja se u isto vrijeme održava na 10 emitivnih tržišta, Njemačkoj, Austriji, Češkoj, Slovačkoj, Velikoj Britaniji, Belgiji, Nizozemskoj, Švicarskoj, Švedskoj i Norveškoj. 90 predstavnika vodećih medija na spomenutim tržištima uvodno su video porukom pozdravili ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić koji su tom prilikom novinarima prenijeli glavne poruke o spremnosti Hrvatske za turističku sezonu.

Online konferenciju u svakoj pojedinoj zemlji, uz podršku partnerske PR agencije Aviareps, vode direktori predstavništava Hrvatske turističke zajednice koji pokrivaju određeno tržište, a glavne teme konferencije su uvjeti i protokoli za ulazak u Hrvatsku, trenutna epidemiološka situacija s naglaskom na procijepljenost opće populacije i turističkih djelatnika, organiziranost destinacija u smislu punktova za testiranje i medicinske podrške, projekt „Safe Stay In Croatia“, kampanja „Trust me, I've been there“, ali i noviteti u hrvatskoj turističkoj ponudi, aviolinije i investicije.

„Odličnu poziciju Hrvatske na turističkoj karti svijeta potvrđuje i ova virtualna konferencija koja je okupila velik broj renomiranih novinara iz uglednih i popularnih medija. Ovo je izvrsna prilika da naše ciljne javnosti još jednom informiramo o svim novostima u hrvatskoj turističkoj ponudi, ali i svim važećim protokolima pod kojima je moguća realizacija turističkih putovanja u Hrvatsku. Dosadašnje najave, ali i informacije koje svakodnevno dobivamo s naših najvažnijih tržišta daju nam optimizam pred glavni dio turističke godine u kojem očekujemo najveći intenzitet turističkog prometa“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako Hrvatska i ove godine može zauzeti poziciju vodeće turističke destinacije Mediterana.

Među prisutnim medijima su primjerice njemački RND, Spiegel, Frankfurter Neue Presse, B.Z., austrijski Der Standard, Die Presse, Kleine Zeitung, Vorarlberger Nachrichten, Tiroler Tageszeitung, britanski Independent, The Guardian, The Sunday Times, The Sun, Daily Mail, Telegraph, češki Lidové noviny, MAFRA (Můj svět), Český rozhlas, švicarski Blick, Travel Inside, Travelnews, slovački Plus 1 deň, Slovenka magazine, Pravda, nizozemski Ron Reizen, Villa d'Arte, National Geographic Traveler i drugi.

Ministrica Brnjac poručila je kako je Hrvatska spremna na dolazak brojnih gostiju te kako je stabilna epidemiološka situacija najbolja pozivnica za posjet našoj zemlji. „Vjerujem da smo poduzeli sve mjere kako bismo Hrvatsku učinili sigurnom destinacijom za odmor. Uz visoku razinu sigurnosti naših gostiju, ove smo se godine posebno fokusirali i na kvalitetnu te raznoliku turističku ponudu. Bijeg od masovnog turizma, sigurnost, mirno okruženje i autentična gastronomija nove su komponente luksuza koje Hrvatska nudi turistima. Pored visokokvalitetnih hotela i kuća za odmor, izvrsna je i ponuda u segmentu kampiranja i glampinga. Hrvatska također ima najveću svjetsku charter flotu koja plovi oko tisuću prekrasnih otoka u tirkiznom moru, što je čini i savršenom nautičkom destinacijom. Lijepa priroda, obilje aktivnosti na obali i u unutrašnjosti te pažnja prema sigurnosti gostiju izvrsni su razlozi za odabir Hrvatske kao destinacije za odmor“, poručila je ministrica Brnjac.