Američke agentice o Hrvatskoj: "Dojmovi su jako dobri"

Kristjan Staničić: " Želimo promovirati našu tradiciju, autohtonost i ljepote Hrvatske"

Izvor i foto: HRT

Autor: Dobro jutro, Hrvatska/HRT

Vrijeme oko Uskrsa oduvijek se smatra početkom turističke sezone u Hrvatskoj, a u prva četiri mjeseca ove godine ostvareno je preko 600 tisuća dolazaka i 2 milijuna noćenja. - U usporedbi s 2019. godinom to je, naravno, puno manje, no bitno je naglasiti da se radi o jednom pozitivnom trendu, rekao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, u HTV-ovoj emisiji Dobro jutro, Hrvatska.

- Mi smo odradili kampanju na tri emitivna turistička tržišta – u SAD-u, Kanadi i Velikoj Britaniji, a vidjelo ju je preko 8 milijuna ljudi. Jako smo zadovoljni s rezultatima kampanje i vjerujemo da će Hrvatska u budućnosti bilježiti značajniji broj digitalnih nomada, priča Staničić i dodaje kako su uspjeli ostvariti cilj kampanje – zadržati vidljivost na turističkom tržištu.

Prošle godine Hrvatska je bila jedina europska zemlja koja je prihvaćala američke turiste, te danas bilježi veći turistički promet s američkog kontinenta. Staničić kaže kako je u Hrvatsku nedavno stigla grupa od nekoliko američkih turističkih agentica, koje su obišle neke najznačajnije turističke destinacije i atrakcije

- Dojmovi su jako dobri, vidjet ćemo kroz naredne mjesece i realizaciju turističkog prometa koliko smo bili uspješni, kaže Staničić. Također, postoje i najave nekih kompanija za izravne letove između Hrvatske i SAD-a, što će znatno olakšati putovanja Amerikanaca prema Hrvatskoj

- Vjerujemo da je to jedan novi početak i da će se američki turisti u velikom broju vraćati u Hrvatsku, kao što je to primjer do 2019. godine., smatra Stančić.

Ipak, glavne kampanje HTZ-a usmjerene su na europsko tržište, primarno na susjedne zemlje i zemlje u okruženju, koje su i najviše pogodovale ovogodišnjem turističkom prometu.

- U smislu daljnjih kampanja iza nas su brojne aktivnosti – od marketinških kampanja, do B2B radionica. Vrlo intenzivno komuniciramo i putem stranih medija na tim tržištima i informiramo turiste kakva je situacija u Hrvatskoj, kako mogu putovati i sigurno boraviti, i u tom kontekstu je bila i kampanja 'Safe stay in Croatia', objašnjava Staničić i dodaje kako „Safe stay in Croatia“ oznaka na svim turističkim objektima i kod pružatelja usluga, znači da su osigurali posebne standarde s kojima mogu pružiti visoki stupanj zdravstvene sigurnosti. Osim toga, uskoro kreće i glavna brend kampanja „Trust me I've been there!“ , koja je personalizirana za 11 turističkih tržišta.

U vrijeme pandemije domaći turisti pronašli su načine da putuju i istraže sve ono što Hrvatska nudi, te je njihov udio u ukupnom turističkom prometu porastao. Stoga, osim inozemnih tržišta, Hrvatska turistička zajednica planira biti aktivna i na domaćem tržištu – uskoro kreće kampanja za ruralni turizam, koja će promovirati manje poznata područja.

-, kaže Staničić.

- Vjerujemo da svaki domaći turist može pronaći nešto što ga interesira i što će mu pružiti poseban doživljaj, te upravo u tom smislu kreiramo i marketinške kampanje, kaže Staničić i poziva sve domaće turiste da putuju koliko god je moguće uz uvjet da se pridržavaju epidemioloških mjera.

- O nama ovisi kakva će nam biti turistička sezona, osnovni cilj je da smanjimo brojke zaraženih kako bi Hrvatska spremno dočekala sve turiste, zaključuje.