Galerija Adris: Svečano otvorenje izložbe Jedna hrvatska priča

Izvor i foto: Adris

 U četvrtak 19. rujna s početkom u 20 sati u Galeriji Adris u Rovinju bit će otvorena izložba po nazivom Jedna hrvatska priča. Posjetitelji će imati prilike pogledati izbor iz u svijetu nagrađenih kreativnih projekata proizašlih iz dvadesetogodišnje suradnje Adrisa i kreativne agencije Bruketa&Žinić(&Grey).

Podsjećajući na nužnost kreativnosti u suvremenom poslovanju, još početkom ove dugogodišnje suradnje, Predrag Grubić je zapisao: „Adris grupa svjesno je izložena riziku kreativnosti. Držimo da prolazi vrijeme tradicionalnih rješenja u gospodarstvu i da, premda presporo, dramatično presporo, i hrvatsko gospodarstvo ide prema kreativnoj ekonomiji u kojoj je dizajn bitan, kadšto i odlučujući, za povećanje konkurentnosti i dodavanje vrijednosti tvrtki na globalnom tržištu. Kako bismo u tom poslu bili što učinkovitiji, moramo, i unatoč riziku, biti otvoreni novim znanjima, inovativnim i kreativnim rješenjima te prihvatiti suradnju poduzetnika i dizajnera.“ Skrećući pozornost na važnost ove izložbe, Grubić drži kako će „izloženi rovinjski fragmenti nedvojbeno pridonijeti rastu kulture dizajna u nas te njegovoj socioekonomskoj i kulturnoj afirmaciji. Zacijelo će, u protimbi s nepodnošljivom estetikom ružnoće, potaknuti tu stalnu energiju vidnosti...“

Kustos izložbe koji je izabrao dvadeset i četiri nagrađivana projekta realizirana za Adris grupu i Zakladu Adris, Maistru, Cromaris te Croatia osiguranje, istaknuti teoretičar arhitekture, Maroje Mrduljaš, u katalogu izložbe je, uz ostalo, zapisao: „Opsežan niz projekata koji su nastali u suradnji Adris grupe i agencije Bruketa&Žinić(&Grey) rezultat su spoja dvije specifične, no ujedno i kompatibilne kulture. S korijenima u istarskom gradu Rovinju i industrijskoj modernizaciji, Adris grupa izrasta u jednu od najznačajnijih regionalnih tvrtki koja prolazi temeljitu preobrazbu od monokulturne industrijske proizvodnje prema precizno diverzificiranom poslovanju u sektorima turizma, zdrave hrane i financijskih usluga. Kroz godišnja izvješća i druge projekte ne samo da se komunicirao nego se i artikulirao karakter te preobrazbe, koja je istovremeno bila temeljita, ali se i oslanjala na kontinuitet sustava vrijednosti tvrtke. (…)

Ta „hrvatska priča“ oslobodila je latentnu kreativnu energiju lokalnog konteksta te je internacionalno prepoznata kroz brojne nagrade, publikacije, uvrštenja u izložbe i kolekcije. Globalni uspjeh tih radova potpomognut je njihovom autentičnošću i činjenicom da bi oni teško mogli nastati negdje drugdje. Kolektivni napor koji su u te radove uložili i agencija Bruketa&Žinić(&Grey) i Adris grupa, s brojnim uključenim autorima, povratno se ugrađuje u korporativnu kulturu tvrtke.“

Izložba je popraćena vrijednim nakladničkim ostvarenjem, trojezičnim katalogom „Jedna hrvatska priča/Una storia Croata/ The One Croatian Story“.
Izložbu će biti moguće pogledati tijekom trajanja Weekend Media Festivala (15—21h) pa sve do 20. listopada, a ulaz je slobodan.