U lipnju 2023. zaplovit će Norwegian Viva

Matična luka tog novog kruzera bit će mediteranska odredišta Marquee: Lisabon, Portugal ; Venecija (Trst) i Rim (Civitavecchia), Italija ; i Atena (Pirej), Grčka

Izvor i foto: Turizmoteka/Norwegian Cruise Line

Norwegian Cruise Line (NCL), inovator u globalnim krstarenjima, danas je predstavio Norwegian Viva novi brod u svojoj potpuno novoj klasi Prima.
Pružajući gostima nova iskustva uključujući više otvorenih prostora, promišljen i zadivljujući dizajn i iznimnu uslugu, norveška Viva počet će ploviti izvanrednim mediteranskim itinerarima u lipnju 2023. , s povratkom u ključne južnoeuropske lučke gradove uključujući Lisabon, Portugal ; Venecija (Trst) i Rim (Civitavecchia), Italija ; i Atena (Pirej), Grčka . Zatim će ploviti južnim Karibima za svoju zimsku sezonu 2023.-2024. nudeći bijeg po toplom vremenu iz San Juana u Portoriku .
Odražavajući vrhunski dizajn i strukturu njenog sestrinskog broda Norwegian Prima, Norwegian Viva, je također izgradio poznati talijanski brodograditelj Fincantieri u Margheri, Italija , primati će 3.219 gostiju. Putnici putovati u najprostranijim smještajnim jedinicama, uključujući najveću kabinu unutar marke, s pogledom na ocean i balkonom.

To plovilo svjetske klase nudit će i najveći izbor kategorija apartmana dostupnih na moru, pa se može pohvaliti novim redefiniranim The Haven apartmanima. Tih 107 apartmana koje je dizajnirao Piero Lissoni, jedan od najpoznatijih talijanskih dizajnera, sadržavat će prostrano sunčalište, zadivljujući beskonačni bazen s pogledom na brodsku brazdu i vanjski spa sa saunom sa staklenim zidovima i rashladnom komorom.


Raznovrsne rekreacijske aktivnosti klase Prima također se uvelike vraćaju na norvešku Vivu s iskustvima koja su dostupna samo u klasi Prima, uključujući najbrže suhe tobogane sa slobodnim padanjem na moru s The Rush and The Drop i najveću trkaću stazu na tri razine na more s Viva Speedway.
Norwegian Viva sadržavat će i Ocean Boulevard , vanjsku šetnicu od 44.000 četvornih stopa koja obavija cijeli brod; Indulge Food Hall s 11 različitih zalogajnica; Concourse se može pohvaliti vanjskim vrtom skulptura; prostrane bazenske palube i beskonačnim bazenima na plaži Infinity Beach i Oceanwalk, prikazujući staklene mostove iznad vode.

Harry Sommer , predsjednik i glavni izvršni direktor Norwegian Cruise Line, rekao je: "Norwegian Viva postavlja standard u premium segmentu, ilustrirajući našu predanost pomicanju granica u četiri glavna područja: široki otvoreni prostor, usluga koja goste stavlja na prvo mjesto, promišljen dizajn i iskustva iznad očekivanja. Sve što naši gosti vole podigli smo na sljedeću razinu s ovom potpuno novom klasom brodova dizajniranom s njima na umu."

Norveška Viva pohvalit će se privlačnom umjetnošću trupa koju je dizajnirao talijanski umjetnik grafita i skulptura Manuel Di Rita , poznatiji kao "Peeta", koji je također ilustrirao izniman dizajn trupa na norveškoj Primi. Arhitekti svjetske klase koji su pomogli u dizajnu norveške Prima, uključujući Rockwell Group, SMC Design i Studio Dado sa sjedištem u Miamiju , također su se vratili kako bi utjecali na estetiku raznih restorana, kabina i javnih površina.

Prva dva plovila klase Prima, Norwegian Prima i Norwegian Viva, imat će vrhunske alternativne tehnologije, poput sustava za smanjenje NOx (SCR), koji smanjuju ukupni utjecaj broda na okoliš. SCR katalizatori filtriraju sumporove okside do 98% i dušikove okside do 90%, osiguravajući da posude zadovoljavaju Tier III NOx usklađenost. Nadalje, bit će opremljeni Sustavom za čišćenje ispušnih plinova (EGCS), naprednim sustavom za pročišćavanje otpadnih voda za pročišćavanje i čišćenje svih otpadnih voda u skladu sa strogim međunarodnim standardima i funkcijom „connect to onshore power grids“ za spajanje na kopnene električne mreže kako bi se dodatno smanjile emisije dok su u luci.