Jadrolinija predstavlja rezultate poslovanja 2018. godine i nove usluge za sezonu 2019.

U 2018. u odnosu na prethodnu godinu zabilježen porast broja putnika od gotovo 150 000 tisuća (1,2%), dok broj vozila bilježi porast od 4,4%

Izvor i foto: Jadrolinija

Protekla poslovna godina Jadroliniji je donijela uspješne rezultate zahvaljujući kojima je zadržana pozicija lidera na Jadranu. Jadrolinija je na koncesijskim natječajima na liberaliziranom tržištu osvojila sve linije za koje se natjecala.

Ključni pokazatelji govore u prilog tome te je tako 2018. u odnosu na prethodnu godinu zabilježen porast broja putnika od gotovo 150 000 tisuća (1,2%), dok broj vozila bilježi porast od 4,4%. U 2018. godini prevezeno je ukupno 12,3 milijuna putnika i 3 milijuna vozila. Ukupni prihodi kompanije porasli su za 3,2%, a racionalizaciju poslovanja potvrđuju podaci o smanjenju ukupnih rashoda za 3,2%. Dostupni podaci za razdoblje siječanj-travanj 2019. pokazuju kako se trend dobrih rezultata nastavlja te je zabilježen prosječni rast prometa od 5%.

U skladu s modernizacijom poslovanja, Jadrolinija je predstavila mobilnu aplikaciju mJadrolinija koja će putnicima omogućiti lakšu i bržu kupovinu karata. Ono što je također velika prednost putnicima je da će im se ovako uštedjeti vrijeme te će izbjeći čekanje u redu. mJadrolinija aplikacija može se skinuti s platformi App store i Google play. Uz mJadrolinija aplikaciju mogu se jednostavno kupiti karte, provjeriti red plovidbe, a dostupne su i 24/7 servisne informacije o stanju u prometu.

Za sezonu pred nama, Jadrolinija je po prvi put uvela mogućnost rezervacije mjesta na trajektu te su tako višesatna čekanja u kolonama prošlost, pogotovo kod putovanja na udaljene destinacije poput Visa. Ova je mogućnost uvedena sukladno direktivama i preporukama Europske unije, a trenutno je dostupna na ukupno devet Jadrolinijinih linija: Valbiska-Lopar, Zadar-Ist-Olib-Silba-Premuda-Mali Lošinj, Zadar-Rivanj-Sestrunj-Zverinac-Molat-Ist, Zadar-Brbinj, Zadar-Brašnj-Rava-Mala Rava, Šibenik-Zlarin-Obonjan-Kaprije-Žirje, Split-Vis, Trogir-Drvenik Veliki-Drvenik Mali, te Makarska-Sumartin.

Jadrolinija nastavlja i s razvojem poslovanja i brige za zaposlenike. U 2018 godini intenzivirani su kolektivni pregovori te je osigurano povećanje plaća za 5%, a uspostavljena je i suradnja sa znanstvenim institucijama na EU projektima.

Danas Jadrolinija tijekom ljetne sezone ima 600 polazaka brodova dnevno, a najfrekventnije linije održavaju se 24 sata dnevno. Bijela flota Jadrolinije preveze godišnje preko 12 milijuna putnika i 3 milijuna vozila što je 80% godišnjeg broja svih prevezenih putnika i vozila u pomorskom prometu Republike Hrvatske. Kako bi odgovorili na povećanu potražnju za brzobrodskim prijevozom, Jadrolinija uvodi sezonske katamaransku liniju Dubrovnik – Korčula – Hvar – Bol – Split s najmodernijim katamaranom „Jelena“, kao i katamaransku liniju Split – Hvar. U vrijeme turističke sezone kada je iznimno velika potražnja za ove linije uvelike će se olakšati put do željenih destinacija za odmor.