Alibaba pokreće shopping kanal "Fliggy Buy"

Novi kanal za kupovinu prije putovanja

Izvor i foto: Turizmoteka/ Alibaba

Fliggy, platforma za putničke usluge grupe Alibaba, pokrenula je 'Fliggy Buy', koja nudi prekomorskim trgovcima novo rješenje za rastuću kupovnu moć kineskih putnika koji putuju izvan zemlje.
Usluga nudi novi kanal za kupovinu za kineske putnike tako, da pregledavaju i kupuju robu na Fliggyju prije dolaska na svoje odredište,a pokupivši ih u trgovinama nakon što stignu u destinaciju.

Na Fliggy Buyu uključit će se bescarinske trgovine, kako u inozemstvu, tako i u kontinentalnoj Kini , međunarodno priznate robne marke, specijalizirane lokalne trgovine i sve veći raspon shopping destinacija. Japanski Furla Hong Kong i Laox već su se pridružili tom kanalu, a očekuje se da će im se pridružiti uskoro i više trgovaca.
Roman Zhu, voditelj Fliggy Buy at Fliggy, izjavio je: “Fliggy je posvećen tome da olakšava vođenje putovanja u digitalnom dobu. Lansiranje Fliggy Buya predstavlja naš najnoviji potez u suradnji s trgovcima koji ciljaju na veliki broj turista iz Kine kako bi razvili inovativna rješenja i ponudili im svoju robu.
"Naš je cilj također obuhvatiti potencijal digitalne tehnologije i pružiti cjelovito iskustvo putovanja koje obuhvaća hranu, smještaj, prijevoz, razgledavanje, kupovinu i zabavu."

Kroz Fliggy Buy, kineski korisnici mogu prije putovanja u inozemstvo pristupiti informacijama i recenzijama kupaca o proizvodima, predstavljenim na njihovom jeziku. To im pomaže da uspoređuju cijene između različitih trgovaca prije nego što pristanu na kupnju. Oni mogu osigurati stavke koje žele, osobito ograničena izdanja roba, jer naprave rezervacije online.

Kineski putnici koji koriste tu uslugu mogu birati niza proizvoda, uključujući kozmetiku, kovčege, torbe i alkohol koje nude popularni trgovci . Nakon odabira trgovine za podizanje, kao i unosa njihovih osobnih podataka i obavljanja plaćanja, potrošači mogu pokupiti svoju robu u svoje slobodno vrijeme, dopuštajući im više vremena za istraživanje i doživljavanje odredišta.

Zhu je zaključio: „ Duty-free i tax-free prodavaonice su u našem fokusu tijekom prve faze uvođenja, budući da su one najposjećenija mjesta za kupovinu i potrošnju među kineskim turistima koji putuju u inozemstvo. Naš sljedeći korak je obogatiti kategorije proizvoda na Fliggy Buy-u i zaposliti više inozemnih trgovaca kako bi uključili luksuzne robne marke, prodavače kućne elektronike, kao i trgovine ljekarni i kozmetike, pomažući im da dopru do što više kineskih potrošača. ”