IT Berlin planira hibridni događaj za 2022. godinu

ITB će se održati 2022. godine licem u lice i digitalno

Izvor i foto: Turizmoteka/ITB

Klasični sajam licem u lice trebao bi biti nadopunjen digitalnom komponentom u ožujku sljedeće godine. Tijekom sajma uživo fokus će biti na poslovanju, umrežavanju i razmjeni, dok će digitalni poslovni dani nakon toga zaokružiti koncept.

Već u veljači 2022. Messe Berlin želi učiniti dostupnom virtualnu platformu sajma na kojoj se izlagači, posjetitelji trgovine i medijski profesionalci mogu unaprijed obratiti jedni drugima i pronaći odgovarajući sadržaj. U srijedu, 9. ožujka, berlinski izložbeni centar otvorit će svoja vrata za izlagače, posjetitelje trgovine i medije. Sajamska tvrtka najavila je da će sigurnosni koncept, uzimajući u obzir trenutne higijenske propise, biti usklađen s vlastima. U subotu i nedjelju, 12. i 13. ožujka, sajam će biti otvoren za javnost, kao i do 2019.

Sudionici koji, na primjer, ne mogu doći u Berlin zbog ograničenja putovanja, imali bi priliku pridružiti se ITB Berlin uživo tijekom sajma korištenjem jednog od novih hibridnih štandova na daljinskom sajmu u podružnici Messe Berlin, CSG. S druge strane, u tjednu nakon ITB Berlina održat će se jedan ili dva posebna "Digitalna ITB poslovna dana" na digitalnoj ITB platformi, tijekom kojih će se izlagači i kupci moći sastati na digitalnom sajmu. Digitalnim poboljšanjima kao što su streaming i Digitalni poslovni dani, klasični sajam "bit će podignut na novu razinu".

Cijene ulaznica za poslovne ljude i privatne posjetitelje objavit će se tijekom jeseni. Za operatore štandova koji rezerviraju ranije, popust je deset posto prilikom rezervacije do 15. rujna . Do roka za registraciju, sve izlagačke tvrtke koje su se ugovorno registrirale za ITB Berlin 2020. i 2021. trebale bi dobiti takozvanu stopu vjernosti, koja predviđa istu cijenu (osnovnu cijenu) od 201 eura kao 2020. godine. Izlagači mogu besplatno otkazati registraciju štanda do zaključno sa 30. studenim.