400 američkih putničkih agenata u Hrvatskoj

ASTA DESTINATION EXPO 2020, DUBROVNIK

Izvor i foto: AmCro Travel

Američko udruženje putničkih agenata (ASTA) i AmCro Travel, sazvali su konferenciju za tisak s temom ASTA Destination Expo 2020, koji će se održati u hotelu Lacroma, Valamar Riviera, Dubrovnik, od 03-07. prosinca.

Konferenciju za medije otvorila je direktorica AmCro Travela, ističući da se radi o najvažnijem događaju za turizam u ovoj godini. Također je naglasila, kako je cilj ove konferencije povećati dolazak kvalitetne strukture gostiju u Hrvatsku i Dubrovnik, koji je u velikoj i ozbiljnoj konkurenciji, nadmoćno izabran za domaćina u 2020.

ASTA je najveće udruženje putničkih agenata u svijetu, te imaju veliki utjecaj na trendove u putovanjima. Očekuje se između 300 i 400 sudionika iz SAD-a.

Gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković, pojasnio je što znači ovaj događaj za grad. Napominje da je ovo prvi put da se ovakva konferencija održava u Hrvatskoj, te da je od iznimne važnosti što se ista odvija u prosincu.
Očekuje značajan odgovor sa američkog tržišta i dodaje, da će zasigurno interes američkih turista još više rasti, kako bi se povećao broj izravnih zračnih linija SAD – Dubrovnik.

Robert Duglin, potpredsjednik ASTA-e istaknuo je da su Dubrovnik i Hrvatska visoko na njihovoj listi, jer Hrvatska nudi puno toga, od vina, hrane do povijesti. Američki agenti će tijekom konferencije saznati kako prodati hrvatsku
kao odredište, te naglasio da se radi o udruženju koje broji više od dvanaest tisuća članova, ostvaruje 83% prodaje svih putovanja u SAD-u i 60 % putovanja izvan SAD-a. Usporedbe radi, nakon ASTA Destination Expo-a u Grčkoj, zabilježeno je 60% turističkog rasta iz SAD-a.

Direktorica Turističke zajednice Grada Dubrovnika Ana Hrnić, dodala je kako će Grad Dubrovnik biti sjajan domaćin, te promovirati Dubrovnik i Hrvatsku na najbolji mogući način.

Direktor HIT Dalmatie, Jurica Glavina predstavio je radni dio konferencije, Trade Show, ali i B2B, na kojima će sudionici moći izravno dogovarati poslove i na taj način povećati broj dolazaka u Hrvatsku, te kazao kako će se raditi na strateškim ciljevima hrvatskog turizma.

Komercijalni direktor Elite Travela Miro Drašković, naglašava kako je američko tržište najpoželjnije tržište i da će sudionici gotovo dva tjedna, prije i poslije konferencije provesti na izletima diljem Hrvatske, od Dubrovnika i
Konavala do adventa u Zagrebu, „lova na tartufe“ i degustaciju sireva u Istri.
Službeni organizatori događaja su ASTA i AmCro Travel u partnerstvu sa Gradom Dubrovnikom i Turističkom zajednicom grada Dubrovnika kao pokroviteljima, te partnerima Hrvatskom turističkom zajednicom, Turističkom zajednicom Dubrovačko-neretvanske županije, HIT Dalmatia-om i Elite Travel-om.