Marketing turističkog odredišta

Podnaslov: Pristup integriranih marketinških komunikacija
Autor: Steve Pike
Cijena:250 kuna
Narudžba: vijesti@turizmoteka.hr

Iz sadržaja:
Znanost o marketingu turističkih odredišta/ Definicije/ Organizacije za marketing turističkog odredišta/ Organizacijsko ustrojstvo/ Financiranje organizacija za marketing turističkih odredišta/ Uloga države/ Uloge organizacija za marketing turističkog odredišta/ Razvoj marketinške strategije/ Istraživanje tržišta/ Kreiranje marke turističkog odredišta/ Imidž turističkog odredišta/ Tržišno pozicioniranje/ Ciljna tržišta/ Marketinške komunikacije/ Distribucija/ Odnosi s javnošću/ Marketing konferencijskog turizma/ Katastrofe i krize/ Mjerenje rezultata
O knjizi:
Turisti danas imaju na raspolaganju pregršt mogućih odredišta za godišnji odmor. Na današnjem izrazito kompetitivnom turističkom tržištu, za konkurentnost odredišta nužna je učinkovita organizacija marketinga. Knjiga "Marketing turističkog odredišta" bavi se izazovima vezanim uz promociju odredišta na dinamičnim i heterogenim tržištima, te na razliku između onih koji se turizmom bave praktično i onih koji se njime bave akademski. Pisan od strane jednog "praktičara", "Marketing turističkog odredišta" spaja turizam kao poslovni sektor i polje akademskog znanja, sintetizirajući mnoštvo akademske literature od izuzetnog praktičnog značaja za organizacije za upravljanje turističkim odredištima.
Ključni edukativni ciljevi knjige su poboljšati razumijevanje temeljnih pitanja vezanih za:
• Više dimenzionalnu prirodu konkurentnosti turističkih odredišta
• Razloge za osnivanje organizacija za upravljanje turističkim odredištima
• Strukturu, uloge, ciljeve i funkcije organizacija za upravljanje turističkim odredištima
• Pomak u razmišljanju u smjeru upravljanja turističkim odredištima
• Složenost marketinga odredišta i turističkih „brandova"
• Filozofiju integriranih marketinških komunikacija
• Dizajn, primjenu i nadziranje učinkovitih komunikacijskih strategija u marketingu odredišta
• Mogućnosti za upravljanje odnosima posjetitelja
• Nužnost planiranja reakcija na katastrofe
• Mjerenje uspješnosti marketinga odredišta
O autoru: Prof. dr. sc. Steven Pike proveo je 17 godina u turističkoj branši u organizacijama za upravljanje turističkim odredištima. Trenutno predaje na Fakultetu za promidžbu, marketing i odnose s javnošću na Queensland Tehnološkom Sveučilištu u Brisbaneu, u Australiji.
‘Steven Pike je čovjek koji je turističku industriju novozelandskog grada Rotorue izvukao iz tmine 1980ih.' "DAILY POST"
‘Prije deset godina, novozelandski grad Taupo bio je turistička zvijezda u usponu, a Rotorua bio je prljavi gradić s rascjepkanom lokalnom zajednicom koji je ubrzano gubio na privlačnosti. Gradsko vijeće zaposlilo je Stevea Pikea kao marketinškog menadžera i Rotorua je postao nova nadolazeća zvijezda.'
"TOURISM TODAY"
‘Uz posebnu dozvolu izdavača originala, hrvatsko je izdanje Marketinga turističkog odredišta dodatno obogaćeno i primjerima iz hrvatske turističke prakse. Iskustva sustava regionalnih turističkih zajednica Splitsko-dalmatinske i Istarske županije odnosno gradskih turističkih zajednica Opatije, Rovinja i Zagreba, kao i iskustva hotelske tvrtke ‘Jadranski luksuzni hoteli', ukazuju da se i u našoj praksi sve veća pozornost poklanja strateškom planiranju destinacijskog marketinga.'
IZ RECENZIJE: NEDA TELIŠMAN-KOŠUTA, INSTITUT ZA TURIZAM, ZAGREB