Pokrenut je Lošinj vitality nutrition

Brend vitalnosti u ugostiteljstvu

 

Foto: Hrvoje Serdar

Izvor i foto: Turizmoteka/TZG Mali Lošinj

Na inicijativu Turističke zajednice Grada Malog Lošinja koju su podržali ugostitelji, brend vitalnosti se ove godine širi i na gastronomsku ponudu.
Fokus je na jelima koja uključuju nutrijente za promicanje vitalnosti i zdravlja uz stavljanje naglaska na način kuhanja i pripreme hrane.

Gosti koji dolaze na aktivni odmor u podneblje koje i svojim prirodnim adutima doprinosi zdravlju, ili jednostavno preferiraju prehranu za vitalnost, na Lošinju će moći uživati i u nutricionistički nadgledanim gastronomskim delicijama koje su u skladu s njihovim načinom života.
Lošinj je poznat po blagoj klimi, moru i zraku prve kakvoće. Na njemu raste 230 vrsta ljekovitog bilja od kojih mnoga doprinose prirodnoj aroma terapiji šetnjom, a i dio su lošinjskih specijaliteta. Tu je i 280 km pješačkih i biciklističkih staza te više od 200 sunčanih dana godišnje.

Foto: Ivan Brčić

Razrada i provedba ideje implementacije brenda vitality u gastronomsku ponudu, realizirat će se u suradnji s dugogodišnjim partnerima iz poduzeća Abisal, Gastronaut na čelu s prof. Karin Mimicom, s kojima su već ranije realizirani projekti Zaboravljeni okusi naših starih, Miomirisi i okusi Lošinja te promocija Apoksiomenove kuhinje.

Zainteresiranost za sudjelovanje u projektu je prijavilo 15-ak lošinjskih restorana, koji će u narednih nekoliko mjeseci pojedine svoje specijalitete, načinom pripreme i kombinacijom namirnica predložiti za oznake jela za vitalnost.
Kako bi i s nutricionističke strane gosti bili na sigurnom, mag. nutr. Diana Gluhak Spajić, autorica Healthy meal standarda, osmislila je kombinaciju mediteranske i anti-age prehrane s Lošinjskim namirnicama te će nadgledati recepture i načine pripreme jela kandidiranih za oznaku “Vitality”.

Foto: Ivan Brčić

Otočno začinsko bilje, riba, rakovi i školjke iz Lošinjskog akvatorija te otočna janjetina, u središtu su ove gastronomske priče koja objedinjuje autentične okuse s prehranom za vitalnost i aktivnostima koje Lošinj nudi - staze, blaga klima i kvaliteta zraka prve kakvoće.

Vitality jela će biti posebno istaknuta u jelovnicima i u prezentaciji Lošinja kao otoka vitalnosti.
Prva jela s oznakom Vitality će biti promovirana tijekom proljeća te postaju dio brenda Lošinja - otoka vitalnosti.