Ministar Cappelli u Rimu na predstavljanju hrvatskih gastro delicija

Prestižni Gault&Millau svoje prvo izdanje posvetio hrvatskoj gastronomiji

Izvor i foto: mint.hr/HTZ

U rimskom hotelu Regina Baglioni održan je hrvatski i moliški gourmet performance, najveći gastro show te vrste dosad održan u Italiji. Vrhunski hrvatski i moliški chefovi su kroz četiri recepta prikazali različitost i posebnost hrvatske i moliške kuhinje. Hrvatsku su predstavili Ivan Pažanin i Renato Kraljev, dok su „boje“ talijanske pokrajine Molise branili Pasquale Moscufo i Colombo Vincenti. Događaj je uveličao hrvatski ministar turizma RH Gari Cappelli koji je tom prigodom istaknuo značaj gastronomije za turizam.

„Italija i Hrvatska prijateljske su i veoma slične zemlje čiji stanovnici veliku pozornost pridaju gastronomiji te od pamtivijeka upravo, oko hrane i bogatog stola, obilježavaju značajne događaje. Nakon prošlogodišnje prve Michelinove zvjezdice hrvatskoj gastronomiji, ove se godine možemo pohvaliti s čak tri zvjezdice i 24 preporuke restorana u Hrvatskoj” istaknuo je minister Cappelli.

“Također, ove je godine prestižni Gault&Millau svoje prvo izdanje posvetio hrvatskoj gastronomiji u kojem svjetskom tržištu predstavlja 100 najboljih restorana, 50 POP lokala te 100 biranih hrvatskih vina. Kvalitetu naše autohtone eno i gastro ponude potvrđuju i rezultati istraživanja o stavovima i navikama posjetitelja, prema kojima, nasuprot trendu otprije desetak godina, uz „sunce i more“, turisti visoku ocjenu daju hrvatskoj eno-gastro ponudi te ju ističu kao jedan od glavnih motiva dolaska, posebice izvan ljetnih mjeseci“, dodao je ministar turizma Gari Cappelli, uz kojega su događaju prisustvovali i veleposlanik RH u Rimu, NJ.E. Jasen Mesić, veleposlanik RH pri Svetoj Stolici Neven Pelicarić, predstavnici diplomatskog zbora te brojni novinari.

Prezentaciju hrvatske gastronomije zajednički su organizirali Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji, Udruga Jedna Musika, Acquaviva Collecroce i Hrvatsko-talijanski mozaik u Rimu.

Cilj manifestacije je bio predstaviti i promovirati mediteransku prehranu i proizvode koju je Unesco zaštitio kao nematerijalnu baštinu.


„Svakako je važno napomenuti da se radi samo o jednoj od aktivnosti Ureda HTZ-a u Italiji, dok se istovremeno odrađuje marketinška kampanja na širokom talijanskom tržištu. Pripremaju se prezentacije destinacija, novih letova, šalju se vijesti o hrvatskoj turističkoj ponudi namijenjeni novinarima i partnerima, a studijske grupe novinara i blogera iz Italije obilaze Hrvatsku u potrazi za novostima i atrakcijama koje će prenijeti kroz svoje medije“, istaknula je Viviana Vukelić, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Italiji.